جستجو
Close this search box.

شهادت اسماعیل هنیه در تهران +جزئیات و واکنش ها

روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز (چهارشنبه) در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از....
اسماعیل هنیه

به گزارش جریان نو روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد:  اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند، جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه‌ای در این رابطه منتشر کرد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی، در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

واکنش ارتش رژیم صهیونیستی به ترور اسماعیل هنیه

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار گزارش‌هایی در خصوص ترور بزدلانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران به شبکه تلویزیونی آمریکایی سی ان ان اعلام کرد که به گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های خارجی هیچ واکنشی نخواهد داشت.

عمیحای الیاهو وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور بزدلانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران گفت که این روشی درست برای پاکسازی دنیا است!

وی مدعی شد: مرگ هنیه دنیا را اندکی بهبود می بخشد و دیگر توافق‌های سازش موهوم و ترحم به این افراد که باید بمیرند، در کار نخواهد بود.

دفتر نتانیاهو: درباره ترور هنیه حرفی نزنید

اسکای نیوز نوشت: دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وزرای این رژیم خواست تا به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس واکنشی نشان ندهند.

کاخ سفید: از گزارش‌های مربوط به ترور اسماعیل هنیه مطلع شدیم

یک سخنگوی کاخ سفید گفت که کاخ سفید گزارش‌های مربوط به ترور و به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران را دیده است، اما از اظهار نظر فوری خودداری کرد.

عضو ارشد حماس: ترور هنیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
«موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس: ترور فرمانده اسماعیل هنیه عملی بزدلانه است و بی پاسخ نخواهد بود.

درخواست اعتصاب عمومی و تظاهرات خشم در فلسطین پس از ترور هنیه

گروه‌های مختلف فلسطینی پس از ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس خواستار برگزاری تظاهرات خشم و اعتصاب عمومی در همه نقاط فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست شدند.
جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی درباره ترور «اسماعیل هنیه»

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: ترور رهبر بزرگ مقاومت فلسطین شهید اسماعیل ⁧هنیه⁩ را بشدت محکوم می‌کنیم. عاملان و آمران این حادثه، پاسخ شرارت‌ها و جنایت‌های خود را دریافت خواهند کرد.

جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با موضوع ترور شهید ⁧هنیه⁩ و بررسی ابعاد آن امروز برگزار می‌شود.

‌اولین جزئیات از ترور اسماعیل هنیه در تهران

ترور اسماعیل هنیه حدود ساعت ۲ نیمه شب اتفاق افتاد.

شهید هنیه که برای مراسم تحلیف رئیس جمهور به ایران آماده بود در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران مستقر بود که با اصابت پرتابه ای از هوا به شهادت رسید.

ادعای العربیه: یک موشک دقیق و هدایت شونده به اتاق خواب هنیه نفوذ کرد و به طور مستقیم به او اصابت کرد همچنین این شبکه خبرداد مسئول ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس مشخص شده  و دفتر مطبوعاتی دولت اسرائیل این ترور هنیه را بر عهده گرفت.

آنگونه که تسنیم روایت کرده مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) فردا تهران برگزار خواهد شد.

در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، دولت جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

 

شهادت اسماعیل هنیه در تهران +جزئیات و واکنش هاشهادت اسماعیل هنیه در تهران +جزئیات و واکنش هاشهادت اسماعیل هنیه در تهران +جزئیات و واکنش هاشهادت اسماعیل هنیه در تهران +جزئیات و واکنش ها

 

 

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42570

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید