جستجو
Close this search box.

عربستان میزبان جام جهانی، ایران در حسرت یک ورزشگاه مدرن

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پرونده نامزدی این کشور برای میزبانی در جام جهانی ۲۰۳۴ را امضا کرد.....
عربستان

به گزارش جریان نو؛ عربستان سعودی در نشستی که از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (FIFA) در فرانسه برگزار شد، پیشنهاد رسمی خود را برای میزبانی جام جهانی فوتبال FIFA در سال ۲۰۳۴ ارائه داد.

در حاشیه برگزاری رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، فدراسیون بین المللی فوتبال نشستی در شهر پاریس برگزار کرد و درخواست رسمی رؤسای هفت فدراسیون فوتبال را که تنها متقاضیان جام‌های جهانی ۲۰۳۰ و ۲۰۳۴ هستند، دریافت کرده است.

بر این اساس، جام جهانی ۲۰۳۰ به صورت مشترک در اسپانیا، پرتغال و مراکش برگزار خواهد شد و سه همسایه آمریکای جنوبی یعنی آرژانتین، پاراگوئه و اروگوئه هم در این میزبانی مشارکت خواهند داشت و هر یک میزبان یکی از ۱۰۴ بازی این تورنمنت خواهند بود. عربستان سعودی هم پیشنهاد رسمی خود را به عنوان تنها نامزد میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ مطرح کرد. این دو پیشنهاد قرار است در یک جلسه آنلاین در تاریخ ۱۱ دسامبر با حضور ۲۱۱ فدراسیون عضو فیفا تأیید شود.

در حالی که پایتخت ایران از حدود ۵۰ سال پیش تنها دارای یک استادیوم مدرن بوده و حالا هم به علت عدم رسیدگی به ورزشگاهی فرسوده تبدیل شده، عربستان میزبانی جام جهانی را به عهده گرفته است. حالا باید ببینم استادیوم آزادی چه زمانی تعمیر می‌شود تا بتوانیم حداقل دیدارهای ملی را آبرومندانه برگزار کنیم!

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42475

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید