منو

نرجس سلیمانی: من درباره عملکرد زاکانی در شهرداری، سیاه نمایی نکردم/ گفتم عملکرد شهرداری قابل دفاع نیست

نرجس سلیمانی در حاشیه جلسه شورای شهر، در پاسخ به پرسش خبرنگار دیده‌بان ایران، درباره علت ایجاد تنش در جلسه شورای شهر گفت: به هر صورت هر کس نظر خود را دارد و نظرات بقیه محترم است. ایشان نظرشان این بود البته من نیز سیاه‌نمایی نکردم؛ گفتم که این نسبی است و از نظر من قابل دفاع نیست.
نرجس سلیمانی

به گزارش جراین نو: نرجس سلیمانی، فرزند سردار قاسم سلیمانی، در حاشیه جلسه شورای شهر، در پاسخ به پرسش خبرنگار دیده‌بان ایران، درباره علت ایجاد تنش در جلسه شورای شهر گفت: من در این سه-چهار سال، حتی در سالگرد پدرم هیچ حرفی نزدم. هیچ صحبتی نکردم. حاج قاسم درخت بزرگی است. آدم‌های برای اینکه بتوانند میوه‌اش را بچینند ممکن است بخواهند شاخه‌ای را بشکنند که آن همان واکنش صحنه بود و اما این اتفاق نمی‌افتد. به هر صورت هر کس نظر خود را دارد و نظرات بقیه محترم است. ایشان نظرشان این بود البته من نیز سیاه‌نمایی نکردم؛ گفتم که این نسبی است و از نظر من قابل دفاع نیست.

عضو شورای شهر تهران درباره انتقاد خود به عملکرد زاکانی در شهرداری تهران به دیده بان ایران گفت: با توکل به خدا انشاالله در این یک سال یک اتفاق خوبی برای شهر تهران بی‌افتد تا ما در نهایت شرمنده مردم نشویم.

او در پایان خاطرنشان کرد: تغییر همیشه خوب است، مانند تغییر فصل، که زمستان می‌رود و بهار می‌آید و برعکس. هر کدام زیبایی خود را دارند، اصلا می‌گویند «مومن کسی است که امروزش با فردایش یکی نباشد»، تغییر همیشه خوب است، برای همه چیز خوب است حتی برای این مساله.

منبع: سایت دیده بان ایران

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40798

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: