منو

موج افت تقاضا در بازار ارز/دلار ۳ هزار تومان کاهش یافت

هفته اخیر اسکناس دلار با کاهش بازدهی بیش از پنج درصدی سه هزار تومان ارزان شد. کارشناسان اقتصادی برای دلار در هفته نیمه تعطیل پیشرو روزهای آرامی پیش‌بینی می‌کنند. قیمت دلار در هفته سوم تیر به طور پیوسته ریتم کاهشی داشت و با افت سه هزار تومانی و کاهش بازدهی ۵.۰۵ درصدی همراه بود. در آخرین معامله روز پنجشنبه ۲۱ تیر دلار در نیمه ابتدایی کانال هشتم از کریدور پنجم به کار خود پایان داد.
دلار

به گزارش جریان نو؛ هفته اخیر اسکناس دلار با کاهش بازدهی بیش از پنج درصدی سه هزار تومان ارزان شد. کارشناسان اقتصادی برای دلار در هفته نیمه تعطیل پیشرو روزهای آرامی پیش‌بینی می‌کنند.

قیمت دلار در هفته سوم تیر به طور پیوسته ریتم کاهشی داشت و با افت سه هزار تومانی و کاهش بازدهی ۵.۰۵ درصدی همراه بود. در آخرین معامله روز پنجشنبه ۲۱ تیر دلار در نیمه ابتدایی کانال هشتم از کریدور پنجم به کار خود پایان داد.

به تعبیر فعالان بازارهای مالی مشخص شدن نتیجه انتخابات، رکود محرم، فروش دور دوم خودروهای وارداتی، کاهش انتظارات تورمی و خوش‌بینی سیاسی ریتم نزولی به قیمت دلار داد.

علی باقری، سرپرست وزارت خارجه روز پنج‌شنبه اعلام کرد که مذاکرات رفع تحریم‌ها از طریق گفت‌وگوهای غیرمستقیم به واسطه عمان در جریان است.

با وجود این سیگنال، علاوه بر رکود روزهای محرم و افت تقاضا، در هفته پیش‌ رو می‌توان روزهای آرامی را برای بازارهای مالی پیش‌بینی کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40680

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: