منو

پاداش ویژه وزیر صمت برای کارگران ایزوایکو

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران برای کارگران ایزوایکو پاداش ویژه در نظر گرفت.

به گزارش جریان نو به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو، عباس علی‌آبادی وزیر صمت در جریان بازدید از این صنعت عظیم و پیشران با همراهی سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه، بابک احمدی، معاون وزیر و رئیس هییت عامل ایدرو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان  و مدیران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در سالن همایش ایزوایکو به جمع کارگران حاضر در سالن پیوسته و دقایقی را به صحبت و گفتگو با حاضرین پرداختند.

وی با تقدیر از تلاش کارکنان این مجموعه گفت: به حق ، می‌توان گفت که سربازان واقعی این کشور و این نظام مقدس شما هستید که در این گرمای طاقت فرسای جنوب کشور برای توسعه و آبادانی دست از تلاش بر نداشته و مشغول فعالیت هستید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سخنان خود در راستای ارج نهادن به مقام و جایگاه والای کارگران، به پاس زحمات کارگران پرتلاش و سخت کوش بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور معادل یک هفته حقوق به آنها اهدا کرد که مورد توجه و تشویق کارگران واقع شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=34836

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: