جستجو
Close this search box.

واکنش وزیر ارتباطات به اعلام جرم علیه دیجی‌کالا: باید با صبر و حوصله بیشتری برخورد شود

وزیر ارتباطات در واکنش به اتفاق‌های اخیر برای دیجی‌کالا اعلام کرد که در خلاء قانون نباید با پلتفرم داخلی به....
دیجی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز (۲۵ بهمن) هیئت دولت در واکنش به اعلام جرم دادستانی علیه دیجی‌کالا اعلام کرد که باید با این موضوعات با صبر و حوصله بیشتری برخورد شود. همچنین زارع‌پور تاکید کرد که در خلاء قانون نباید با پلتفرم داخلی به گونه‌ای رفتار کرد که فضای اقتصاد دیجیتال کشور ناامن شود.

جریان نو نوشت: زارع‌پور با اعلام اینکه چون در اینجا با یک سکوی دیجیتال مواجه هستیم، لزوما وزارت ارتباطات نباید ورود کند گفت: «سکوهای خرید و فروش متولی خاص خودش را در کشور دارد. تعیین ضوابط فعالیت این پلتفرم‌ها در شورای عالی فضای مجازی در دست بررسی است و می‌دانم که قرار است در این زمینه طرحی به صحن شورا برده شود.»

او ادامه داد: «اما در خلاء قوانین و ضوابط توصیه من این است که ضمن برخورد با تخلفی که اتفاق افتاده است، باید با صبر و حوصله بیشتر با سکوی داخلی برخورد شود. در اتفاق اخیر یک پلتفرم وجود دارد یک تولیدکننده محتوا، باید تکالیف هر دو مشخص و براساس قانون با آنها برخورد شود. در نبود قانون نباید همه چیز به گردن پلتفرم افتاده شود. در این زمینه از مجلس هم می‌خواهیم ورود پیدا کرده و قانون‌گذاری مشخصی انجام دهد.»

او تاکید کرد که این پلتفرم‌های داخلی سرمایه‌های کشور هستند و باعث شده‌اند کشور از پلتفرم‌های مشابه خارجی بی‌نیاز شود. زارع‌پور اعلام کرد که اگر هم تخلف صورت گرفته باید متناسب با تخلف با دو طرف برخورد شود و نباید با این گونه برخوردها فضای اقتصاد دیجیتال ناامن شود.

منبع: فن‌‌زی

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=21979

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید