جستجو
Close this search box.

رنگ سال ۱۴۰۳، اعلام رنگ سال ۲۰۲۴

با پایان هر سال، علاقمندان به صنعت مد و لباس، در انتظار ترند رنگ سال جدید هستند. همانطور که می....
رنگ

به گزارش جریان نو، این رنگ سال را بعد از بررسی شرایط مختلفی همچون اجتماعی، اقتصادی، سلامت و گاها اوضاع سیاسی جوامع مختلف انتخاب می شود.

رنگ سال ۱۴۰۳ بر چه اساسی انتخاب شد؟

کارشناسان و متخصصان موسسه رنگ پنتون: رنگ سال ۱۴۰۳ با یک حس خاص و نوستالژی از گذشته همراه است؛ اما در عین حال از تحول و حرکت رو به جلو نیز صحبت می کند. به این دلیل که ما با دیدی مثبت به زندگی نگاه می اندازیم و انگیزه مثبت داریم.

بیشترین حسی که در این پالت رنگی ۲۰۲۴ وجود حس آزادی است؛ که در آن تنوع رنگ های خاطره انگیز و آشنا وجود دارد.

این رنگ با ترکیب شور و نشاط رنگ زرد و گرمی و جنبش رنگ قرمز می‌تواند احساساتی متنوع از شادی و انرژی گرفته تا آرامش و صمیمیت را به مردم القا کند.

نماد آرامش و انرژی های مثبت

رنگ هلویی یک تناژ گرم و آرام دارد و بسیار آرامش بخش است. از همین رو با کاهش استرس و نگرانی در ما، احساس آرامش و تعادل را در ما می سازد نماد انرژی های مثبت

رنگ هلویی یکی از طیف های رنگی نارنجی است. از آنجایی که رنگ نارنجی انرژی زیادی دارد؛ هلویی نیز سرشار از انرژی مثبت است. رنگ هلویی را حتما در طراحی دکوراسیون خانه خود استفاده کنید تا احساس مثبت اندیشی، انگیزه، شادی و خوشحالی در شما افزایش یابد.

نماد عشق

رنگ هلویی را می توان نماد از عشق و روابط عاشقانه دانست. با پوشیدن لباسی به رنگ هلویی به اطرافیان خود احساس دوستی، صلح و عشق را می بخشید.

چه رنگ هایی با رنگ سال ۲۰۲۴ ست می شوند؟

• هلویی و سورمه ای

استایل شلوار جین سورمه ای تیره یا یک کت سرمه ای به همراه یک بافت یا شومیز هلویی بسیار جذاب خواهد بود.

 هلویی و سفید

رنگ سفید خنثی است و به راحتی با هر رنگی ست می شود و می توان پوشید. در طراحی دکور المان هایی را انتخاب کنید که در کنار رنگ هلویی، رنگ سفید نیز قرار داشته باشد.

• هلویی با طوسی روشن

در کنار هم قرار گرفتن رنگ هلویی و طوسی روشن معجزه ای در استایل و طراحی دکور شما ایجاد می کند. از این ست رنگ غافل نشوید.

 هلویی با نارنجی روشن

یکی از رنگ های طیف نارنجی، هلویی است. می توانید هلویی را با سایه روشن رنگ نارنجی ست کنید. این انتخاب برای فصل پاییز و زمستان انرژی زیادی به شما می بخشد.

  رنگ سال پارچه ۱۴۰۳ برای فصل بهار و تابستان چیست؟

برای فصل بهار به سراغ پوشیدن رنگ نارنجی روشن بروید. آن را با یک رنگ خنثی مانند کرم ست کنید.

برای فصل بهار و تابستان ۱۴۰۳ پوشیدن استفاده از رنگ قرمز تیره در استایل تان بسیار شیک و انرژی دهنده خواهد بود. شما ظاهری جذاب و به روز خواهید شد. رنگهای پاستیلی اما همچنان ترند و به روز هستند. می توانید در سال جدید ۱۴۰۳ نیز در استایل خود از رنگ های پاستیلی مانند: آبی روشن، یاسی کبود و خاکی روشن استفاده نمایید. این رنگ ها بسیار لطیف و آرامش بخش هستند و به شما استایلی دوست داشتنی و ملوس می بخشند./ منبع: نیلاتان

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=20451

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید