جستجو
Close this search box.

سرویس خبری مرداد ۲۱, ۱۴۰۳ (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

میکروب

ظهور ابر میکروبی که تهدیدی جدی برای سلامت بشر است

یک باکتری فوق‌العاده مقاوم به نام کلبسیلا پنومونیه در حال گسترش در سراسر جهان است. این باکتری که به بسیاری از آنتی‌بیوتیک‌ها مقاوم است، می‌تواند عفونت‌های مرگبار ایجاد کرده و تهدیدی جدی برای سلامت عمومی به شمار رود.

مجلس

سوابق ۴ وزیر پیشنهادی در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد/ فردا کدام وزرای پیشنهادی به این کمیسیون می روند؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز، سوابق گزینه‌های تصدی وزارتخانه‌ها به ویژه چهار وزارتخانه امور خارجه، اطلاعات، کشور و دفاع مورد بررسی و مشورت اعضای این کمیسیون قرار گرفت.

ظریف

ظریف استعفا کرد؟

با انتشار اخباری مبنی بر استعفای «محمدجواد ظریف» از دولت «مسعود پزشکیان»، برخی کاربران با هشتگ «ظریف نباشه ما هم نیستیم»، توئیت منتشر کرده و به لیست مورد بحث اعتراض کرده‌اند.

قیمت دلار

حذف دلار از تجارت ایران فرمالیته است

مهدی رنگ رونا، نائب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و هند به موضوع حذف دلار در تجارت خارجی ایران پرداخت و گفت: در معاملات بین‌المللی اگر یک طرف معامله ایران باشد احتمال انسداد معامله بالا می‌رود به همین دلیل هم دولت و هم بخش خصوصی ایران تصمیم گرفتند دلار را از معاملات بین‌المللی حذف کنند تا ریسک کار را کاهش دهند.

لیگ

پرسپولیس بهترین باشگاه شد/ اوسمار بهترین سرمربی / توپ طلا به رامین رضاییان رسید

در مراسم برترین‌های لیگ برتر پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به عنوان بهترین تیم فوتبال ایران معرفی شد و در غیاب رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس جایزه این عنوان را از محمود خوردبین پیشکسوت سرخپوشان دریافت کرد. اوسمار ویرا سرمربی برزیلی فصل گذشته پرسپولیس نیز به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد و نمایندگان باشگاه پرسپولیس جایزه او را دریافت کردند.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی