جستجو
Close this search box.

سرویس خبری مرداد ۱۷, ۱۴۰۳ (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

گربه

گربه‌ها از مرگ سایر حیوانات خانگی «غصه می‌خورند»

تصوری رایج این است که گربه‌ها جانورانی منفرد، گوشه‌گیر، مستقل و حتی بی وفا هستند. اما یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که گربه‌ها از مرگ حیوانات خانگی دیگر که با آن‌ها در یک خانه زندگی می‌کنند، حتی سگ خانواده، غصه می‌خورند. صاحبان گربه‌ها می‌گویند که در چنین مواقعی گربه آن‌ها دچار کم خوابی شده، اشتهای خود را از دست داده و حتی صدا‌هایی درمی‌آورده که شبیه زوزه‌های غمناک است.

پرسپولیس

حاشیه‌ها از طرف کسانی است که دنبال باج‌گیری هستند / آنها برنمی‌تابند که پرسپولیس آرامش داشته باشد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیم پرسپولیس اردوی هلند خود را لغو کرد و راهی ترکیه شد و حاشیه‌هایی برای این تیم به‌وجود آمد، خاطرنشان کرد: ما اردوی هلند را باید با بازیکن می‌رفتیم؛ شش، هفت بازیکن جدید گرفته بودیم و برخی از آنها پاسپورت‌شان مشکل داشت و صدور ویزا زمان‌بر بود.

فسیل

کشف فسیل‌های ۷۰۰ هزار ساله انسان‌های اولیه که از «هابیت‌ها» هم کوتاه‌تر بودند

بیست سال پیش، در یکی از جزایر اندونزی، دانشمندان فسیل‌های گونه‌ای از انسان‌های اولیه را کشف کردند که حدود ۱۰۷ سانتیمتر قد داشتند و به دلیل همین قد کوتاه به آنها لقب «هابیت» داده شد، اما یافته‌های جدید وجود نیاکانی کوتاه‌ قامت تر را اثبات می‌کنند.

قلیان

رئیس انجمن ریه: تأیید «قلیان‌ اکسیژن» اقدامی خطرناک است/ توزیع آزادانه این قلیان در ایران/ممنوعیت عرضه در کشورهای خارجی

رئیس انجمن ریه ایران می‌گوید: وزارت بهداشت درحالی به‌بهانه کارآزمایی، مجوز عرضه “قلیان اکسیژن” در ۱۰ استان کشورمان را صادر کرده که تا امروز عوارض متعدد و خطرناک استفاده از آن به اثبات رسیده و بسیاری از کشور‌ها تولید و مصرف گاز خنده را ممنوع کرده‌اند.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی