جستجو
Close this search box.

سرویس خبری مرداد ۱۴, ۱۴۰۳ (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

طارمی

طارمی: از کارآگاه شدن تا آقای گل شدن! رویاهای کودکی تا واقعیت در اینتر

مهدی طارمی، در مصاحبه‌ای صریح و جذاب، از دوران کودکی و علاقه‌اش به فوتبال تا رسیدن به اینترمیلان گفت. او از رویاهای کودکی خود برای پلیس شدن تا تاثیر پدرش بر علاقه‌اش به فوتبال سخن گفت و به نقش علی دایی در پیشرفت حرفه‌ای‌اش اشاره کرد.

المپیک

دونده فرانسوی با کلاهش در المپیک درخشید

سونکمبا سیلا، دونده فرانسوی، با پشت سر گذاشتن موانع قانونی و با ابتکاری هوشمندانه، موفق شد با حجاب در مراسم افتتاحیه و مسابقات المپیک پاریس شرکت کند و به نمادی از مبارزه برای برابری و آزادی مذهبی در ورزش تبدیل شود.

هریس

همسر هریس به خیانت اعتراف کرد

همسر معاون رئیس‌جمهور آمریکا داگ امهوف بعد از انتشار گزارشی درباره رابطه غیراخلاقی‌اش با پرستار فرزندانش، مجبور به اعتراف شد.

کولبر

کولبر برای نان می‌جنگد و قاچاقچی نیست

غلامحسین زارعی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در رابطه با قانون جدید کولبری و مصوباتی که به نام اشتغال پایدار ثبت شده گفت: روی صحبتم با رئیس جمهور است که فردی را برای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب کند که فردی مدیر، مدبر و کاردان در این حوزه بوده و حداقل یک بار مرز را دیده باشد و تفاوت میان ملوان، کولبر و قاچاقچی را تشخیص دهد.

ترافیک

تغییر مسیرهای ترافیکی در شمالی تهران/ طرح ساعتگرد برای روان‌سازی ترافیک

پلیس راهور تهران بزرگ با هدف بهبود وضعیت ترافیک در محدوده شریعتی و معابر اطراف آن، طرح ساعتگرد را اجرا کرد. این طرح که با همکاری شهرداری منطقه ۳ انجام شده است، تغییراتی در جهت حرکت خودروها و اصلاح هندسی تقاطع‌ها ایجاد کرده است.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی