جستجو
Close this search box.

سرویس خبری مرداد ۶, ۱۴۰۳ (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

همجنسگرایی

واکنش به ادعای جنجالی حسین شریعتمداری درباره حمایت برخی اعضای شورای راهبری از همجنس گرایی /اخلاق کجاست؟

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، در واکنش به حسین شریعتمداری، مدیر روزنامه کیهان نوشت: این جناب که خود را باخته ودست خودراخالی می بیند و چیزی برای گفتن ندارد، به این حرفها روی آورده. برای شکست رقیب، بایداصول اخلاقی را زیرپاگذاشت.

هریس

کامالا هریس ریشه خنده جنجالی‌اش را فاش می‌کند!

من در اطراف مجموعه‌ای از زنان بزرگ شدم که از ته دل شان می‌خندیدند. از شکم می‌خندیدند! آنان می‌خندیدند. در آشپزخانه می‌نشستند قهوه شان را می‌نوشیدند با خنده‌های بزرگ داستان‌های بزرگ تعریف می‌کردند

کرباسچی

کرباسچی: اولین قدم پزشکیان برداشتن فیلترینگ است

رئیس جمهور که فردا برنامه‌ی تنفیذ و تحلیف انجام می‌دهد، درباره حرف‌هایی که در رأی گرفتن از مردم زد، باید با مراجعه به کارشناسان و گروه‌های کارشناسی در رشته‌های مختلف، چالش‌های کشور را شناسایی کرده و راه‌حل‌ها را پیدا کند. اینکه هر کدام از ما حرفی بزنیم، حرف‌های تک نفره شاید خیلی مفید نباشد.

خودرو

توقف واردات خودروهای کارکرده تا اطلاع ثانوی

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای تأکید کرد: به کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی توصیه می‌شود تا قبل از تنظیم آیین‌نامه، دستورالعمل و ضوابط اجرایی آن و تایید برنامه واردات توسط کارگروه ماده (۲) آیین‌نامه، از هرگونه اقدام برای واردات خودرو کارکرده اجتناب نمایند.

المپیک

جنجال بزرگ در المپیک پاریس/ توهین به مقدسات و انتقاد جهانی

مراسم افتتاحیه المپیک پاریس با واکنش‌های شدید و گسترده جهانی روبرو شد. انتقاد از توهین به مقدسات، به‌ویژه مسیحیت، و به نمایش گذاشتن صحنه‌های نامتعارف، این مراسم را به یکی از جنجالی‌ترین رویدادهای ورزشی تاریخ تبدیل کرده است.

المپیک

اتفاق هولناک برای سرنا ویلیامز در افتتاحیه المپیک/ نزدیک بود در رودخانه غرق شود

در مراسم افتتاحیه باشکوه المپیک پاریس، لحظه‌ای هولناک برای سرنا ویلیامز، ستاره تنیس جهان رقم خورد. وی در حالی که سوار بر قایق بود، تقریباً به درون رودخانه سن سقوط کرد و با کمک دستیارش از این حادثه جان سالم به در برد.

فوتبال

۱۸ متهم در پرونده فساد فوتبال مس رفسنجان/ ۹ نفر در بازداشت

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن ۱۸ نفر در پرونده فساد فوتبال مس رفسنجان خبر داد. به گفته حمیدی، از این تعداد، ۹ نفر به دستگاه قضایی مراجعه کرده‌اند که دو نفر از مسئولان سابق فدراسیون فوتبال در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از سایر متهمان همچنان ادامه دارد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی