منو

سرویس خبری مرداد ۲, ۱۴۰۳

پرویز فتاح

پرویز فتاح: به ما سفارش شده از دولت پزشکیان حمایت کنیم

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: دکتر مسعود پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارند و همه اینها باعث شده مردم طرف ایشان باشند و همچنین سرمایه دیگر، نگاه مثبت رهبر انقلاب به رئیس جمهور منتخب است که در اختیار پزشکیان است.

دریاچه صورتی

حال و روز دریاچه صورتی ایران خراب است

ریاچه زیبای مهارلو که دریاچه‌ای مملو از نمک است با ورود روان آب‌های آلوده و فاضلاب‌های شهری از طریق رودخانه‌هایی که دریاچه را تغذیه می‌کنند با آلودگی های متعدد مواجه شده است و حال و ورز خوشی ندارد.

پزشکیان

لزوم تشکیل کابینه ای متعهد به مطالبات اکثریت

دکتر مسعود پزشکیان عزیز، از سخنرانی امروزتان دریافتم که جنابعالی نیز بیش از همراهان و همدلان خود و البته به حق نگرانید که مبادا تحت فشار دولتی تشکیل دهید که متعلق به گروه خاصی شناخته شود.

عینک

چگونه عینک آفتابی خوب را از بد تشخیص بدهیم؟

عینک آفتابی، بیش از آنکه یکی از لوازم جانبی مد باشد، همچون کرم ضدآفتاب وسیله‌ای برای محافظت در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش است. بنابراین برای اطمینان از محافظت خوب و جلوگیری از اثرات مضر لنزهای بی‌کیفیت، مهم است که آنها را با دقت انتخاب کنید.

وزیر کار

وزیر کار از کارگران و بازنشستگان طلب حلالیت کرد

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سه سال گذشته تلاش شد حفاظت و ایمنی از محیط کار افزایش یافته و مقرری بگیران بیمه بیکاری از ۲۴۰ هزار نفر به ۱۵۰ هزار نفر کاهش یابد که حاکی از حفظ اشتغال است.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی