منو

سرویس خبری تیر ۲۲, ۱۴۰۳

نفتکش توقیف شده توسط ایران آزاد شد

رویترز اعلام کرد نفتکش متعلق به شرکت شورون که بیش از یک سال پیش توسط ایران توقیف شده بود، در روز پنجشنبه رهسپار آب‌های بین‌المللی شده است. نفتکش ادونتیج سوئیت با پرچم جزایر مارشال در آوریل ۲۰۲۳ توسط نیرو‌های نظامی ایران در خلیج عمان به اتهام برخورد با یک قایق ایرانی توقیف شد.

علم الهدی

علم الهدی خواستار برخورد حاکمیت با بی حجابی شد: حاکمیت مکلف به اعمال اقتدار است/ باید با قدرت جلوی حرام را گرفت

علم الهدی، امام جمعه مشهد: نهی از منکر قدرت می خواهد. باید با قدرت جلوی حرام را گرفت. منکر یک ناهنجاری اجتماعی است و باید با قدرت جلوی آن را گرفت. یک وقت ما می خواهیم بانوان ما به حد شایستگی ذاتی خودشان عامل به حجاب باشند و بدیهی است باید برای این هدف، کار فرهنگی کرد و عامل به تبیین بود اما در نهی از منکر، با بی حجابی سروکار داریم که منکر شرعی است و باید نهی از بی حجابی به عنوان منکر شرعی صورت بگیرد.

احمد خاتمی

تبریک، هدیه و توصیه آیت‌الله خاتمی به رئیس‌جمهور منتخب

خاتمی امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه مردم ما در دو مرحله انتخابات رئیس جمهور انجام دادند انصافاً کاری بزرگ و شگفتی‌آفرین برای دنیا بود؛ مردم در دو مرحله صندوق‌های رای را از ۵۵ میلیون رای انباشته کردند؛ این مردم آفرین دارند.

سازمان غذا و دارو: فرآورده‌های دفع پشه آئدس غیرواقعی است

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فرآورده‌های دافع حشرات از قبیل انواع روغن های گیاهی و سایر محصولات با ادعای مشابه فاقد مستندات علمی موثق هستند و بهترین روش برای جلوگیری از کاهش خطر ابتلا به بیماری, تب دنگی محافظت در برابر نیش پشه آئدس آلوده است.

ظریف

ظریف: تا کنون هیچ نامزدی برای هیچ پستی از جمله معاون اول حتی بررسی هم نشده / شایعه اعمال فشار شخصیت هایی، چون آقای خاتمی در این روند را شدیدا تکذیب می کنم

ظریف گفت : فراخوان دیروز ارسال شده است. روسای کمیته‌ها فردا با بنده جلسه دارند تا روش کار معلوم شود و هفته آینده اعضای کمیته‌ها با جناب آقای دکتر پزشکیان دیدار می‌کنند تا اولویت‌های دولت چهاردهم را از زبان ایشان بشنوند. روند بررسی نامزدها به صورت کاملا شفاف تنها پس از آن شروع خواهد شد و ان شاءالله تا پایان تیرماه به نتیجه خواهد رسید.

کارت ملی

فروش کد ملی/۳۰۰ میلیون بده خودرو وارداتی بخر

دور جدید ثبت نام خودروهای جدید در حال انجام است. در فروش جدید خودروهای وارداتی امکان ثبت نام افراد جدید هم وجود دارد. همین مورد باعث شده دوباره شاهد فروش کد ملی برای ثبت نام خودرو باشیم.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی