منو

سرویس خبری تیر ۲۱, ۱۴۰۳

اعتراف کارشناس محبوب کتاب باز درباره دروغ بزرگش به مردم!

مجتبی شکوری که به واسطه خوب حرف زدن با برنامه کتاب باز معروف شد و کسب و کار قابل توجهی برای خودش راه انداخته، پیش از این خود را جزو رتبه‌های برتر کنکور با رتبه ۴۸ معرفی می‌کرد اما حالا او با انتشار ویدیویی اعتراف کرده که سهمیه‌ای بوده و بابت دروغی که به مردم گفته عذرخواهی کرده است.

پزشکیان

پزشکیان: مطمئن باشید زد و بند نخواهم کرد/می گویند پروتکل هارا رعایت کن اینگونه برو واینگونه بنشین؛نمیتوانم/ پست و مقام برای من هیچ امتیازی نیست ( فیلم)

رئیس جمهور منتخب گفت: بار سنگینی که شما مردم بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند و بدون شما و به تنهایی نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

سینما

بررسی مطالبه جامعه سینما در گفت‌وگو با محمود گبرلو
وزیر ارشاد آینده استقلال فکری داشته باشد/ لزوم حذف گروه‌های متحجر ناآشنا و آشتی هنرمندان با سینما

محمد گبرلو:انتخاب آقای پزشکان را از این جهت به فال نیک می‌گیریم که به آن شکل و مفهوم در سیستم اجرایی کشور سابقه‌ای نداشتند و نسبت به نامزدهای دیگر یک فرد مستقل و متفاوتی هستند، لذا انتظار می‌رود که بتوانند برنامه‌های کاربردی‌تر و اصولی‌تری را مطرح کنند.

بیانیه مشترک سران ناتو؛ روسیه بزرگترین تهدید علیه امنیت جهانی

در بیانیه مشترک اجلاس سران ناتو، رهبران این ائتلاف نظامی ضمن آنکه روسیه را «بزرگترین و مستقیم‌ترین تهدید» علیه امنیت این ائتلاف نظامی خواندند بر عضویت آتی اوکراین در ناتو و اتخاذ موضعی سخت‌تر در قبال چین به دلیل «حمایت از روسیه» تاکید کردند.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی