منو

سرویس خبری خرداد ۲۹, ۱۴۰۳

پزشکیان

تهدید پزشکیان: در مناظره ها، من می‌توانم پرونده‌های آنها را دربیاورم چون خیلی از آنها بی خود بالا آمده‌اند

پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به طرح مطالبه از سوی یکی از افراد حاضر در سالن که از پزشکیان خواست در مناظره‌های تلویزیونی پاسخ محکمی به رقبای خود بدهد، با تاکید بر اینکه برای اینکه مملکت بتواند جلو برود در ابتدا باید اختلافات و تنش‌ها را کم کنیم، عنوان کرد: من می‌توانم جلوی برادرانی که حرف‌های گاهاً غیر منطقی و غیر اصولی می‌زنند، جواب دهم؛ من می‌توانم پرونده‌های آنها را دربیاورم چون خیلی از آنها بیخود بالا آمده‌اند؛ این پرونده‌ها را هم من نداشتم بلکه آوردند دادند ولی خوب نیست که آدم در صدا و سیما بیاید و بگوید که «بگم؟» همین «بگم‌ها» مارا به اینجا رسانده است.

پزشکیان

اهل دعوا نیستم اما زیر بار زور هم نمی‌روم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: با شما صادق هستم و وعده‌ی دروغین نمی‌دهم. معتقدم باید مشکلات اموزش و پرورش را ریشه‌ای حل کنیم، باید مشکل معیشت معلمان و خدمات درمان و سلامت را حل کنیم و من قول می‌دهم که تا جایی که اختیار دارم، با مشورت این مشکلات را حل کنم

قهوه

چای بهتر است یا قهوه؟

همواره یک دوئل صبحگاهی میان قهوه در مقابل چای وجود داشته است و گروهی، قهوه را برای یک بیداری پرانرژی ترجیح می‌دهند و عده دیگر چای را به عنوان یک نوشیدنی ملایم‌تر انتخاب می‌کنند.

پزشکیان

رحمان قهرمانپور، تحلیلگر کمپین‌های انتخاباتی:
فشاری که روی پزشکیان بود ۲۰ برابر پورمحمدی بود/ پزشکیان برای مردم عادی می‌تواند جذاب باشد، چون فاسد نیست و مثل مردم عادی زندگی می‌کند

یک تحلیلگر کمپین‌های انتخاباتی گفت: آقای پورمحمدی جلب توجه کرد؛ فشاری که روی پزشکیان بود ۲۰ برابر پورمحمدی بود. نامزد‌هایی که در مناظره‌ها انتظارات زیادی را دنبال می‌کنند و پایگاه رأی زیادی دارند، شرایطشان سخت است. آقای پورمحمدی پایگاه رأی زیادی نداشت که بخواهد ترسی از شکست داشته باشد. آقای پزشکیان چندین میلیون پایگاه رأی اولیه دارد.

ماساژ

فواید ماساژ دادن نوزاد چیست؟

ماساژ روزانه نوزاد مزایای بسیاری دارد که انجمن بین‌المللی ماساژ نوزادان (IAIM) آن‌ها را به دسته‌های تعامل، تحریک، تسکین و آرامش تقسیم می‌کند. IAIM دریافته است که این مزایا نه تنها بر کودک، بلکه بر کل خانواده و حتی جامعه او تأثیر می‌گذارد.

سکه

قیمت سکه ۲۵۰ هزار تومان کاهش یافت

هر قطعه سکه طرح جدید امروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران (هم‌اکنون) با ۲۵۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (یکشنبه ۲۷ خرداد) ۳۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی