سرویس خبری خرداد ۱۲, ۱۴۰۳

چهار

فواید چهارزانو نشستن برای بدن انسان چیست؟

شاید تصور عمومی بر این باشد که چهار زانو نشستن روی زمین مضر است. اما به گفته متخصصان، چهار زانو نشستن روی زمین به تحرک و انعطاف‌پذیری بدن کمک می‌کند و موجب فعال شدن عضلات شکمی می‌شود.

ساعت

تغییر ساعت کار ادارات تصویب شد

از آنجا که تعیین و تنظیم ساعات کار ادارات در اختیار هیات‌وزیران است، با اخذ موافقت دولت، ساعات کار ادارات در فاصله ١۵ خرداد تا ١۵ شهریور از ساعت ۶ صبح تا ١٣ خواهد بود.

پرسپولیس

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ‌برتر فوتبال ایران مقابل تیم‌ فوتبال مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و قهرمان بیست‌وسومین دوره لیگ شد.

برنامه

هشدار صداوسیما به پلتفرم ها درباره انتخابات

معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما با اعلام اینکه برخی خبرگزاری‌ها و سکو‌های صوت و تصویر فراگیر در گذشته و به ویژه اخیرا بدون کسب اجازه و اخذ مجوز از این سازمان اقدام به استفاده از تولیدات رسانه ملی به خصوص ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی کرده‌اند، هشدار داد با این اقدام غیرقانونی برخورد قانونی خواهد شد.

فوت

فوت کودک ۷ ساله در پی برخورد با قطار در قزوین

سرهنگ بهرام منصوری بعدازظهر شنبه اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک رام قطار مسافربری با عابر پیاده در محدوده شهر شریف آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

خلاصه

خلاصه بازی پرسپولیس/ قهرمانی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر برابر مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت. گل سرخپوشان را گئورگی گولسیانی در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند.

ضدحال بزرگی که علی دایی به همتی زد

انتخابات ریاست جمهوری در شرایطی قرار است در آینده‌ای نزدیک برگزار شود که این روز‌ها کاندیدا‌های مختلف با گرایش‌های سیاسی متنوع و البته جناح‌های متفاوت مشغول نام‌نویسی در انتخابات هستند. عبدالناصر همتی هم یکی از همین افراد است که پس از ۳ سال، بار دیگر، کاندیداتوری‌اش برای انتخابات پیش رو را اعلام کرده است.

گرما

چه کار کنیم گرمازده نشویم؟

گرمازدگی وضعیتی است که در اثر گرمای بیش از حد بدن، معمولاً در نتیجه فعالیت بدنی یا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض دمای بالا ایجاد می‌شود.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی