سرویس خبری خرداد ۳, ۱۴۰۳

اپل

معرفی جدیدترین ایموجی‌های اپل +عکس

شرکت اپل به طور منظم ایموجی‌های جدیدی به آیفون، آی‌پد، مک و سایر دستگاه‌ها اضافه می‌کند که بر اساس به‌روزرسانی‌های انجام شده توسط کنسرسیوم یونیکد است.

آل‌هاشم

یادداشتی از امین عارف‌نیا؛
شهید آل‌هاشم؛امام جمعه معتبر

امین عارف نیا درباره شهید آل‌هاشم : دیروز پس از آن که پیکر شهید وارد تبریز شد با آقا سید محمد‌حسین برادر شهید برای شرکت در مراسم ختم یکی از ذاکران اهل بیت به حسینه‌ای می‌رفتیم. در مسیر خاطره‌ای تعریف کرد که شنیدنی است.

تعطیل

سقوط بالگرد رییس جمهور کار دشمنان است؟/پررنگ‌تر شدن توطئه با بررسی محل وقوع حادثه

هرچند اخبار اولیه در روز وقوع حادثه حکایت از نقش داشتن عوامل جوی در آن داشتند، ولی به تدریج گمانه‌زنی‌ها به سوی توطئه بودن متمایل شدند بطوری که رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران گروهی را مأمور بررسی حادثه کرد تا چگونگی آن را روشن کند.

عقیلی

یادداشتی از محمد مهاجری؛
خاطره‌ای شیرین و دیرین از مرحوم شهید رئیسی

خاطره ای شیرین از محمد مهاجری درباره شهید رئیسی :شیرینی آن گفت‌وگوی دلپذیر در همه این۲۰سال باقی است و همه انتقادات تلخی که به او داشته ام نتوانسته است آن شیرینی را از بین ببرد.

طارمی

طارمی رسما بازیکن اینتر شد!

فابریتزیو رومانو از نهایی شدن تست‌های پزشکی و امضا قرارداد طارمی با اینتر به وسیله یکی از بزرگترین ایجنت‌های دنیا خبر داد.

شب عید اهواز

پارلمان عراق نوروز را تعطیل رسمی اعلام کرد

پارلمان عراق با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد که لایحه تعطیلات رسمی و تبدیل آن به قانون با رای نمایندگان به تصویب رسیده است و بر این ا‌ساس روز ٢١ مارس به عنوان عید نوروز از این به بعد در این کشور تعطیل رسمی خواهد بود.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی