منو

سرویس خبری اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۳

سقط

۷ درصد آمار سقط جنین مربوط به روابط نامشروع است

نماینده و منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دروغ‌هایی که در این زمینه رواج یافته این است که سقط جنین‌ها بدنبال بارداری پیش بینی نشده در روابط نامشروع اتفاق می‌افتد در حالی که مطالعات نشان می‌دهد ۹۳ درصد سقط‌ها در شاکله خانواده و با تصمیم همسران اتفاق می‌افتد و تنها هفت درصد مربوط به روابط نامشروع است.

بارش

پربارشی روز‌های اخیر؛ کار ال نینو بود؟

به اعتقاد محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، کاهش سرعت سامانه «غرب‌وزان عرض‌های میانی» به‌دلیل گرمایش زمین موجب شده تا این سامانه به عرض‌های پایین‌تر نفوذ کند و نه فقط از روی دریای مدیترانه که از روی دریای سرخ نیز عبور کند و رطوبت این دو دریا از طریق عربستان به جنوب ایران برسد.

هوا

هوای ایران ۶ برابر آلوده‌تر از حد استاندارد! مرگ ۲۶ هزار نفر در سال به خاطر ذرات معلق

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آخرین مطالعات کشور در راستای قانون هوای پاک گفت: میانگین غلظت ذرات معلق موجود در جو ایران ۶ برابر استاندارد جهانی (WHO) یعنی حدود ۳۰ میکروگرم بر سانتیمتر مکعب است.

رسول

محمد رسول‌اف از ایران رفت

محمد رسول‌اف، کارگردان سینما از خروجش از ایران به علت فشارهای امنیتی خبر داد و در متنی در اینستاگرام نوشت که «هفت سال پیش برای چندمین بار پاسپورت مرا گرفتند و گفتند حق داشتن پاسپورت ندارم.»

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی