سرویس خبری دی ۱۹, ۱۴۰۲

بم

رئیس دادگستری بم روند افزایشی ورود اتباع بیگانه به استان کرمان نگران‌کننده است

رئیس دادگستری بم روند افزایشی ورود اتباع بیگانه به استان را نگران‌کننده دانست و گفت: با توجه به افزایش شمار آسیب‌های اجتماعی، کمیته کنترل آسیب اجتماعی به منظور شناسایی و کنترل این آسیب‌ها تشکیل شده است.

فوتبال

نامه سازمان بازرسی به فدراسیون فوتبال: ممنوعیت پرداخت پاداش به عوامل تیم ملی به غیر از مربیان و بازیکنان

سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد، پرداخت پاداش فقط به مربیان و بازیکنان تیم ملی مجاز بوده و برای سایر عوامل تیم ممنوع است. این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که تیم ملی فوتبال ایران کمتر از یک هفته دیگر در مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ به میدان خواهد رفت و هم‌اکنون در قطر مهیای شرکت در این رقابت‌ها می‌شود.

ویروس

۶ غذا برای تقویت بدن در برابر ویروس‌ های زمستانی

فصل زمستان فصل ظهور و بروز بیماری‌های دارای منشا ویروسی نظیر آنفلوآنزا، زیر سویه‌های کووید – ۱۹ و تعداد زیادی از ویروس‌های مختلف سرماخوردگی است. این مساله علاوه بر نیاز به اقدامات پیشگیرانه؛ تمرکز بر تقویت سیستم ایمنی بدن را ضروری می‌سازد.

جهان

۲۰۲۳ گرم‌ترین سال جهان شد

سرویس تغییرات آب و هوایی کوپرنیک اتحادیه اروپا (C۳S) امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که زمین در سال گذشته میلادی با اختلاف قابل‌توجهی، به عنوان گرم‌ترین سیاره در تاریخ ثبت شد و به احتمال زیاد ۲۰۲۳ گرم‌ترین سال جهان در یکصد هزار سال گذشته نیز بوده است.

آستارا

علت انفجارهای پیاپی امشب در آستارا از زبان یک مقام امنیتی

سید حمید موسوی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه مردم شهرستان مرزی بندر آستارا از علت انفجارها خبر نداشتند و ممکن است نگران شده باشند، افزود: صداهای شنیده شده در راستای برگزاری رزمایش شبانه برای سنجش آمادگی نیروهای نظامی مستقر ارتش(نیروی دریایی) است.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی