منو

سرویس خبری آذر ۱۴, ۱۴۰۲

بارش

سخنگوی صنعت آب: بارش در برخی استان‌ها حتی کمتر از ۵۰ درصد از حد نرمال است

سخنگوی صنعت آب کشور با اعلام اینکه میزان بارش‌ها در کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهر ماه ۱۴۰۲) تا کنون نسبت به وضعیت نرمال، کاهش ۱۲ درصدی داشته است، گفت: پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در خصوص افزایش بارش‌ها در پاییز امسال محقق نشد.

چای دبش

فساد ۳میلیارد دلاری تقصیر دولت روحانی است یا رئیسی؛ از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ارز اختصاص یافته برای واردات چای ۳ برابر شد

پیگیری‌های «دنیای‌اقتصاد» نشان می‌دهد که در سال‌های ۹۸ و ۹۹، ارز تخصیص‌یافته برای واردات چای‌، حدود ۳۰۰میلیون دلار بوده که حدود ۹۰درصد آن تامین شده است. اما از سال‎‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، میزان ارز تخصیص‌یافته برای واردات چای به ۳برابر رسیده است.

طباطبایی

بهنوش طباطبایی در حال ورزش

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف که همکاری خود را با صدا وسیما قطع کرده و خیلی هم اهل ورزش های حرفه ای است و پست و استوری های زیادی هم در این مورد منتشر کرده اند.

سرمایه

حضور ۵۰ میلیون ایرانی در بازار سرمایه

رئیس سازمان بورس ضمن بیان اینکه ۵۰ میلیون ایرانی در بازار سرمایه حضور دارند، گفت: در سال ۱۳۹۵ اطلاعات در سامانه کدال با ۲۵ روز تاخیر دریافت می‌شد که هم‌اکنون به ۱۴ ساعت کاهش یافته است و در برنامه داریم تا این عدد را به صفر برسانیم.

چین

افزایش بیماری‌های تنفسی در چین؛ ایجاد سامانه پایش سلامت دانش آموزان در مدارس

وزارت آموزش و پرورش چین امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که دستور ایجاد یک سامانه پایش اپیدمیولوژیک در مدارس و مهدکودک‌ها را برای انجام بررسی‌های بهداشتی روزانه در بحبوحه افزایش بیماری‌های تنفسی فصلی در بین کودکان صادر کرده است.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی