۹دلیلی که باید دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید.

فرصت‌ها برای بازاریابان دیجیتال فراوان است، به همین دلیل است که بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال تبدیل شدن به....
چرا باید دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید؟

با نقش‌های شغلی متنوع، کار انعطاف‌پذیر و افزایش تقاضا، ببینید چرا بازاریابی دیجیتال یک صنعت عالی برای پیوستن است و از کجا باید شروع کنید.

به نقل از جریان نو؛ همانطور که کسب‌وکارهای بیشتری به صورت آنلاین  رشد می‌کنند و فناوری‌های جدید نوآورانه در حال توسعه هستند، رشد در بازاریابی دیجیتال مارکتینگ همچنان افزایش می‌یابد.

نحوه ارتباط و تعامل ما با برندها در حال حاضر عمدتاً به صورت آنلاین انجام می شود، به این معنی که کسب و کارهایی که از ابزارهای بازاریابی دیجیتال استفاده نمی کنند، به ناچار عقب خواهند ماند.

استراتژی بازاریابی دیجیتال در حال حاضر بخشی ضروری از هر کسب و کار موفق است، زیرا شرکت ها به دنبال هدف قرار دادن ۷۸٪ از کاربران اینترنت هستند که تحقیقات محصول را به صورت آنلاین انجام می دهند.

این به این معنی است که کسب‌وکارها بیش از همیشه هزینه بیشتری را به تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود اختصاص می‌دهند و بازاریاب‌های دیجیتال خبره را برای کمک به پیشبرد شرکت خود به‌کار می‌گیرند.

 

دیجیتال مارکتینگ

به همین دلیل است که باید بازاریابی دیجیتال را بیاموزید، تا بتوانید این شکاف مهارتی را پر کنید، به افزایش آگاهی یک برند کمک کنید و فرصت های اقتصادی جدیدی را برای کسب و کارها باز کنید.

جریان نو؛ در این مقاله توضیح خواهیم داد که چرا دیجیتال مارکتینگ می تواند انتخاب شغلی برای شما باشد.

ما به دلایل اصلی اینکه چرا باید دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید و دوره های آنلاینی را که برای ادامه یادگیری شما در دسترس هستند بررسی خواهیم کرد.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ به موثرترین راه برای تبلیغ یک برند به مشتریان تبدیل شده است. اکنون به طور گسترده توسط کسب و کارهای موفقی که می خواهند اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات خود را به تعداد  زیادی از  مشتریان بالقوه منتشر کنند، استفاده می شود.

برخی از انواع اصلی بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

 

  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • رسانه های اجتماعی
  • محتوا
  • پست الکترونیک
  • پرداخت به ازای کلیک (PPC)
  • اینفلوئنسر

کسب‌وکارها به‌شدت به استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ تکیه می‌کنند تا بتوانند تعداد زیادی از افرادی را که اکنون به صورت آنلاین خرید می‌کنند، هدف قرار دهند.

خواه روی گوشی هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ یا هر دستگاه دیجیتال دیگری باشد، اکثر خریداران اکنون به‌جای فروشگاه‌های فیزیکی، به صورت آنلاین جستجو می‌کنند.

اگر شما دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید، می‌توانید به پیشبرد برند و سودآورتر کردن کسب‌وکار کمک کنید. فرصت‌ها برای بازاریابان دیجیتال فراوان است، به همین دلیل است که بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال تبدیل شدن به یک انتخاب شغلی محبوب است.

 

۹دلیل که چرا باید دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید

بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است و اکنون زمان بسیار خوبی برای درخواست شغل در این بخش است.

با این حال، اگر هنوز نیاز به متقاعد کردن دارید، ما 10 دلیل برتر را برای ارزشمند بودن یادگیری بازاریابی دیجیتال گردآوری کرده‌ایم.

 

  1. رسیدن به پیشرفت شغلی نسبتاً آسان است

در مسیر پیشرفت در حوزه دیجیتال مارکتینگ خیلی سخت نیست،زیرا موقعیت‌های ابتدایی زیادی برای کسانی که تجربه زیادی در این زمینه ندارند در دسترس است.

داشتن صلاحیت ها و تجربه مناسب بدیهی است که به شما کمک می کند، اما باز هم بدون آنها می توانید ازطریق دیجیتال مارکتنیگ سریع رشد کنید.

اساساً، نباید از انتخاب شغل در بازاریابی دیجیتال مارکتینگ بر اساس سابقه و تجربه خود دلسرد شوید، زیرا می توانید از مراحل  مقدماتی شروع کنید و به سمت بالا بروید.

۲- تقاضای بالا برای بازاریابان دیجیتال

همانطور که بازاریابی دیجیتال به رونق خود ادامه می دهد، تقاضا برای بازار یابی دیجیتالی به ناچار در کنار آن افزایش می یابد.

در سال ۲۰۲۱، ۲۲۵۰۰۰ نفر در زیر  گروه تبلیغات و بازاریابی مشغول به کار بودند و تعداد مشاغل تبلیغات دیجیتال در بریتانیا به طور متوسط ​​بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ سالانه ۶.۱ درصد رشد داشته است.

به همین دلیل است که دیجیتال مارکتینگ یک گزینه عالی برای کارمندانی است که خواهان انتخاب و فرصت فراوان هستند.

اکنون کسب‌وکارها اهمیت تبلیغ برند خود را به صورت آنلاین درک کرده‌اند و بر این اساس بخش‌های دیجیتال مارکتینگ خود را گسترش می‌دهند.

به  گزارش جریان نو؛در آینده، این احتمال وجود دارد که تقاضا برای بازاریابان دیجیتال به رشد خود ادامه دهد، به همین دلیل اکنون زمان شروع به دست آوردن صلاحیت های لازم و شروع یادگیری بیشتر در مورد این حرفه با دوره های بازاریابی دیجیتال زیر  نظر متخصصین است.

۳-نقش های شغلی متنوع

یکی از مزایای اصلی انتخاب شغل در دیجیتال مارکتینگ، تنوع رشته های شغلی مختلف است که در دسترس شماست.

مشاغل در این بخش بسیار متنوع است و به شما امکان می دهد در شبکه های  اجتماعی، سئو، تولیدمحتوا، ایمیل و موارد دیگر تخصص داشته باشید.

صرف نظر از مهارت ها و علایق اولیه شما، احتمالاً نقشی در دیجیتال مارکتینگ پیدا خواهید کرد که متناسب با نیازهای شما باشد و  مشوق شما  در مسیر  رشد و  پیشرفت  باشد.

با دیجیتال مارکتینگ، شما مجبور نیستید تا آخر عمر نگران انجام یک کار خسته کننده در یک شرکت باشید.

 

دیجیتال مارکتینگ

۴-محیط کاری انعطاف پذیر

حتی قبل از همه‌گیری کووید-۱۹، شرکت‌های بازاریابی دیجیتال(Digital marketing) از قبل شروع به اجرای طرح‌های کاری انعطاف‌پذیر کرده بودند.

در حال حاضر، بسیار غیرمعمول است که شغلی در بازاریابی دیجیتال، کار انعطاف پذیری را ارائه ندهد، زیرا اکثر شرکت ها به شما این فرصت را می دهند که از خانه  به  صورت  دور کاری کار کنید.

همچنین انتخاب شغلی خوبی برای کسانی است که مایلند به عنوان فریلنسر کار کنند. به دلیل ماهیت آنلاین این نقش، تقریباً می‌توانید از هر کجای دنیا کار کنید.

۵-مهارت های جدید را توسعه دهید

نقش‌های متنوع زیادی در بازاریابی دیجیتال وجود دارد که مطمئناً در معرض نقش‌های مختلفی قرار خواهید گرفت که مجموعه مهارت‌های شما را توسعه می‌دهد.

مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع در بازار کار رقابتی بسیار ارزشمند است، به همین دلیل است که داشتن رشته‌های زیاد در کمان شما بسیار سودمند خواهد بود.

خواه توسعه وب‌سایت، نوشتن محتوا، تولید رسانه‌های اجتماعی، سئو یا PPC باشد، مهارت‌های دیجیتالی که در این زمینه‌ها یاد می‌گیرید همگی بسیار قابل انتقال هستند.

اگر تا به حال تصمیم گرفتید حرفه خود را تغییر دهید و دنیای بازاریابی دیجیتال را ترک کنید، می توانید مطمئن باشید که مهارت هایی که آموخته اید در سایر بخش ها به شما کمک می کند.

۶-در آمد بالا

پول همه چیز نیست، اما درآمد بالا در این حرفه یکی از اصلی ترین دلایلی است که مردم می خواهند دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرند. حقوق و دستمزدهای بازاریابی دیجیتال در مقایسه با سایر صنایع بسیار بالا است، با پتانسیل کسب درآمد فراوان برای کسانی که می خواهند شغل خود را پیشرفت دهند.

متوسط ​​دستمزد مشاغل دیجیتال مارکتینگ در بریتانیا ۳۷۵۰۰ پوند است، اما بدیهی است که هر چه ارشدتر باشید این میزان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

از آنجایی که تقاضا برای بازاریابان دیجیتال همچنان در حال رشد است و پول بیشتری توسط مشاغل برای بازاریابی دیجیتال خرج می شود، انتظار می رود که انتظارات دستمزد همچنان در حال افزایش باشد.

۷- خلاقیت :

اگر خود را فردی خلاق می‌دانید، یادگیری دیجیتال مارکتینگ درست  مناسب شما خواهد بود. نقش یک بازاریاب دیجیتال به شما این امکان را می دهد که اشتیاق خود به خلاقیت را با اهداف حرفه ای خود ترکیب کنید، خواه در زمینه فیلمبرداری، تولید محتوا  با هوش مصنوعی، طراحی گرافیک، کپی رایتینگ یا هر زمینه دیگری در این بخش تخصص داشته باشید.

این احتمال وجود دارد که مسئولیت های شغلی شما هفته به هفته تغییر کند و به شما امکان می دهد در نقش ها و پروژه های مختلف خلاق باشید. ایده‌های جسورانه و نوآورانه در دنیای بازاریابی دیجیتال مورد استقبال قرار می‌گیرند، به این معنی که می‌توانید به خلاقیت خود اجازه دهید رایگان اجرا شود.

بازار یابی دیجیتالی

۸- رشد سریع صنعت:

حرفه دیجیتال مارکتینگ همچنان به رشد خود ادامه می دهد، همانطور که کسب و کارها در این زمینه پول خرج می کنند. در واقع، در سال ۲۰۲۲ هزینه کلی بازاریابی دیجیتال در بریتانیا ۲۵.۸۴ میلیارد پوند بود.

این رقم هر سال در حال افزایش است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نشان نمی دهد، بنابراین آینده برای بازاریابان دیجیتال روشن است.

تا زمانی که فناوری آنلاین به توسعه خود ادامه دهد و اتکای ما به اینترنت کاهش نیابد، دشوار است که ببینیم چگونه صنعت بازاریابی دیجیتال از قدرتی به قوت خود ادامه نخواهد داد.

۹- امنیت  شغلی

دلیل نهایی اینکه چرا باید بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید و شغلی در این بخش در نظر بگیرید، مسلماً یکی از مهمترین آنها است. در یک بازار کار رقابتی و در دنیایی که همیشه در حال تغییر است، امنیت شغلی به طور فزاینده ای مورد توجه قرار می گیرد.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، صنعت بازاریابی دیجیتال همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، تقاضا زیاد است و نقش‌های شغلی فوق‌العاده متنوع هستند، که همگی از نظر طول عمر شغلی نویدبخش خوبی هستند.

اگر می خواهید شغلی را با فرصت های فراوان، توانایی پیشرفت شغلی و چشم انداز امنیت شغلی خوب شروع کنید، انتخاب یک  دیجیتال مارکتینگ یک حرکت هوشمندانه خواهد بود.

امیدواریم اکنون کمی واضح تر باشد که چرا باید بازاریابی دیجیتال و مزایای انجام این کار را یاد بگیرید. در این مقاله، ما ۹ مورد از بهترین دلایلی که چرا بازاریابی دیجیتال یک انتخاب شغلی عالی است را آورده‌ایم، اما به راحتی می‌توانیم این لیست را گسترش دهیم.

 

بازنویسی و تنظیم: امیر عباس رحیمی

منبع:futurelearn.com

 

 

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=15020

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید