جستجو
Close this search box.

یکی از برنامه‌های عراقچی کمک به اقتصاد مقاومتی است

نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت که رای بالای مجلس به وزیر پیشنهادی امور خارجه این پیام را به....

به گزارش جریان نو:نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت که رای بالای مجلس به وزیر پیشنهادی امور خارجه این پیام را به دنیا می‌دهد که مجلس کمک حال دولت بوده و زمینه‌های لازم برای مانع‌زدایی و دستیابی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند.

هادی قوامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز یکشنبه و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم به عنوان موافق گفت: لازم است وزارت خارجه دیپلماسی اقتصادی را به عنوان یک اولویت در نظر داشته باشد و ظرفیت ارتباط با همسایگان بهره گیرد.

وی گفت: می‌توان به صورت هوشمندانه و پیوسته در تعامل با بازارهای جهانی بود که در این راستا نقش وزارت خارجه برجسته است. باید از ظرفیت سفارتخانه‌ها هم استفاده کرد.

این نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت ایجاد زمینه‌های رشد هشت درصدی گفت: اقتصاد درون‌زا و برون‌گرا و متکی بر دانش و فناوری سه مولفه مهم در اقتصاد مقاومتی است که در برنامه‌های آقای عراقچی وجود دارد.

نماینده اسفراین تاکید کرد: رای بالای آقای عراقچی این پیام را به دنیا می‌دهد که مجلس کمک حال دولت خواهد بود و زمینه‌های لازم برای مانع‌زدایی و دستیابی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند.

قوامی گفت: لازم است وزیر خارجه بعد از اخذ رای از مجلس به بهترین شکل از ظرفیت مرزها استفاده کرده و برای تحقق رشد هشت درصدی کمک کند.

وی در پایان گفت که یکی از برنامه‌های عراقچی مدیریت تخاصم با آمریکا و مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکاست.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45048

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید