منو

چه کسی جایگزین بایدن شد؟

جو بایدن، در تلاش است تا دریابد چگونه اضطراب دموکرات‌ها را پس از عملکرد فاجعه‌بار مناظره هفته گذشته کاهش دهد. افراد نزدیک به بایدن می‌گویند که خانواده بایدن از او می‌خواهند که با وجود عملکرد فاجعه‌بار مناظره هفته گذشته در رقابت باقی بماند و به مبارزه ادامه دهد.
بایدن

به گزارش جریان نو، در این میان حتی برخی از اعضای خانواده وی به‌طور خصوصی از نحوه آماده شدن او برای این رویداد توسط کارکنانش ابراز خشم کردند. بایدن با همسر، فرزندان و نوه‌هایش در کمپ‌دیوید جمع شد و تلاش می‌کرد درک کند که چگونه اضطراب دموکرات‌ها را کاهش دهد.

یکی از قوی‌ترین صداهایی که از آقای بایدن درخواست می‌کرد تا در برابر فشارها برای کناره‌گیری مقاومت کند، پسرش هانتر بایدن بود که رئیس‌جمهور مدت‌هاست برای مشاوره به او تکیه می‌کند.

بسیج همه‌جانبه نزدیکان بایدن برای نجات کاندیداتوری او یکشنبه در اقامتگاه کمپ‌دیوید همزمان با تشویق رئیس‌جمهور آمریکا توسط خانواده‌اش برای باقی ماندن در رقابت ادامه پیدا کرد و به نظر می‌رسد این تلاش‌ها دست‌کم به‌طور موقت، شک و تردیدهای علنی نسبت به کفایت بایدن را فرونشانده و کمی زمان برای او خریده‌ است.

اما همچنان دستیاران، حامیان و اعضای خانواده بایدن تلاش دیوانه‌وار و شدیدشان برای مهار تبعات عملکرد ضعیف او در مناظره با ترامپ را ادامه می‌دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39583

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: