منو

پیش‌بینی همتی از پیروز انتخابات ۱۴۰۳ در صورت افزایش مشارکت /ان‌شاءالله فردا روز خوبی برای مردم عزیزمان باشد

عبدالناصر همتی در گفتگویی اختصاصی با خبرآنلاین به سوالاتی درخصوص افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری پاسخ داد.
همتی

به گزارش جریان نو، برخی شنیده ‌ها حاکی از آن است که مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تا این لحظه در مقایسه با میزان مشارکت در روز ۸ تیر در همین بازه زمانی افزایش یافته است.

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پاسخ به این سوال که «افزایش مشارکت به نفع کدام یک از داوطلبین خواهد بود؟» به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: «به نفع ملت ایران و ایران،گفتن از کاندیدای خاصی پای صندوق تخلف قانون است اما تصور می‌کنم انتخاب مردم ایران توسعه و پیشرفت کشور است.»

عبدالناصر همتی، رئیس اسبق کل بانک مرکزی، اما از جمله افرادی است که بر این باور است افزایش میزان مشارکت به نفع پزشکیان خواهد بود.

او در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین بیان کرد: «میزان مشارکت در دور دوم انتخابات هنوز حدود ۳۰ درصد با انتخابات دور اول فاصله دارد.»

امیدوارم اتفاق مهمی در کشور ما رقم بخورد

عبدالناصر همتی، رئیس اسبق کل بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، به خبرگازری خبرآنلاین گفت: بنابر اطلاعاتی که دارم مشارکت بهتر شده، نسبت به همین لحظه در دور قبل اگر اشتباه نکرده باشم، ۲۵ تا ۳۰ درصدی مشارکت افزایش پیدا کرده است. اگر این روند تا پایان شب ادامه پیدا کند، امیدوارم اتفاق مهمی در کشور ما رقم بخورد.

ان‌شاءالله فردا روز خوبی برای مردم عزیزمان باشد

وی ادامه داد: در هر صورت دو دیدگاه متفاوت مقابل هم قرار دارند، یک دیدگاه به‌دنبال تعامل، آزادی ،اقتصاد رقابتی، رفاه و آسایش مردم است و دیدگاه دیگر براساس آنچه خودشان می‌گویند مخالف این نظر می‌دهد. من امیدوار هستم مردم حضور پیدا کنند.

این کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد: هر اندازه از آن ۶۰ درصد به این ۴۰ درصد بیایند، مطمئنا شانس تحول درکشور افزایش پیدا می‌کند. من خیلی خوش‌بین هستم ان‌شاءالله فردا روز خوبی برای مردم عزیزمان باشد.

همتی در پاسخ به این سوال که «افزایش مشارکت به نفع کدام یک از داوطلبین خواهد بود؟» گفت: می‌گویند اگر بگوییم تبلیغ می‌شود اما حتما به نفع پزشکیان است و آن ۶۰ درصد حتما به نفع ایشان رأی می‌دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39912

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: