منو

پیش‌بینی جدید رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت‌ ها در بازار

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به اینکه حباب سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است گفت: روند نوسان انس طلای جهانی، شرایط عادی و بدون التهابی در بازار طلای داخلی را هفته گذشته را شاهد بودیم.
قیمت طلا

به گزارش جریان نو، نادر بذرافشان روز جمعه با تشریح وضعیت بازار طلا اظهار داشت: این حباب در بازارهای جهانی طلا حدود هشت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است.

وی افزود: قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی در هفته گذشته با افزایش هفت دلاری همراه بود و به گونه ای که انس جهانی طلا به ۲ هزار و ۳۳۵ دلار رسید.

کارشناس بازار طلا با پیش بینی وضعیت بازار طلا و سکه در هفته آینده گفت: این شرایط به وضعیت سیاسی و اقتصادی در جهان از جمله بحران های تشدید جنگ اسرائیل و لبنان و وضعیت اقتصادی خاورمیانه بستگی دارد.

وی ابراز داشت: نوسان یک تا ۲ درصدی را در بازار طلا برای هفته آینده پیش بینی می کنیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه بازار در هفته گذشته روند التهابی نداشته است گفت: اکنون در بازار تقاضا برای خرید طلا و سکه تشدید نشده است بلکه نبود تقاضا و روند رکودی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و همچنین حمایت از مردم و خریداران برای جلوگیری از خرید طلاهای فاقد استاندارد، فروش طلای دست دوم نیز ممنوع شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39264

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: