منو

پرستاران اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی می‌گیرند

محمد شریفی مقدم، دبیر کل خانه پرستار با اعلام این خبر گفت: طی قراردادی که خانه پرستار با یک شرکت حفاظتی و مراقبتی بسته است، امکان خرید و تجهیز هزار پرستار کشور به وسایل امنیتی و حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی فراهم شده است.
پرستاران

به گزارش جریان نو، پرستاران تجهیزات حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی را با مجوز نیروی انتظامی دریافت می کنند.

محمد شریفی مقدم، دبیر کل خانه پرستار در گفت و گو با خبرنگار ساعت سلامت با اعلام این خبر گفت: طی قراردادی که خانه پرستار با یک شرکت حفاظتی و مراقبتی بسته است، امکان خرید و تجهیز هزار پرستار کشور به وسایل امنیتی و حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی فراهم شده است.

وی افزود: این خدمتی است که خانه پرستار برای برقراری امنیت خاطر پرستاران فراهم کرده است، البته قبلا سازمان نظام پزشکی، نظام مهندسی و کانون وکلا نیز این خدمت را برای بالا بردن امنیت اعضای خود و کاهش آسیب و تهدید پزشکان، مهندسان و وکلا فراهم کرده‌اند.

دبیرکل خانه پرستار گفت: با توجه به مشکلات کرایه خانه، بسیاری از پرستاران در شهرهای بزرگ مثل تهران در شهرک‌های اقماری و دور از مرکز زندگی می‌کنند و با توجه به شیفت‌های غیر متعارف کار پرستاری، بسیاری از پرستاران که بیشتر آنها خانم هستند، مجبورند در ساعات صبح خیلی زود یا آخر شب بین بیمارستان و خانه در تردد باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=35144

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: