جستجو
Close this search box.

پایان تلخ قصه یامگا و استقلال؛ جدایی قطعی ستاره فرانسوی

ماجرای جدایی کوین یامگا از استقلال وارد فاز جدیدی شده است. رفتارهای نامناسب باشگاه استقلال با این بازیکن و اظهارات....

یامگا

ماجرای جدایی کوین یامگا از استقلال وارد فاز جدیدی شده است. رفتارهای نامناسب باشگاه استقلال با این بازیکن و اظهارات خلاف واقع درباره وضعیت مصدومیت او، باعث شده یامگا تصمیم به فسخ قراردادش بگیرد.

ستاره فرانسوی استقلال به شدت نسبت به رفتار اهالی این باشگاه ناراحت است.

به گزارش جریان نو، رفتار عجیب استقلالی با کوین یامگا و فرستادن او به تمرینات آلومینیوم باعث ناراحتی وی شده و پیش‌تر این مورد را گوشزد کرده بودیم. با این حال بد رفتاری استقلالی‌ها با بازیکنی که بهترین گلزن خارجی این تیم محسوب می‌شود و بینایی‌اش در تمرین این تیم به مخاطره افتاده، آنقدر ادامه دار بوده که یامگا تصمیم به فسخ قراردادش گرفته است.

جدای از نوتیس مالی که وکیل ستاره فرانسوی بابت مطالبات موکلش برای آبی‌ها فرستاده و پاسخی دریافت نکرده، خود یامگا هم بابت اظهارات اخیر اهالی باشگاه به شدت از دست آنها گله‌مند است. او در یک جمع خصوصی عنوان کرده حتی اظهارات اخیر دکتر زارع پزشک باشگاه استقلال هم تحریف شده و بیانیه اخیری هم که در همین رابطه منتشر شده، آن چیزی نیست که به خود وی عنوان کرده بودند! به هر کیفیت قصه عاشقانه کوین یامگا و استقلال در حال تمام شدن است؛ آن هم به بدترین شکل ممکن و قطعا به زودی جزییات بیشتری از این ماجرا به بیرون درز خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=46300

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید