جستجو
Close this search box.

وضعیت اجاره مسکن در جنوب تهران+جدول قیمت

بررسی فایل های اجاره در ۲ منطقه جنوبی تهران نشان می دهد نرج اجاره بها در این مناطق، حداقل ۴۰....

اجاره

بررسی فایل های اجاره در ۲ منطقه جنوبی تهران نشان می دهد نرج اجاره بها در این مناطق، حداقل ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است .

به گزارش جریان نو؛ یک واسطه‌گر ملکی در مناطق ۱۹ و ۱۷ تهران می‌گوید:بازار اجاره در این مناطق، حداقل ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و اگر سال گذشته برای رهن هر مترمربع از یک مسکن نوساز ۶ میلیون تومان پرداخت میشد، در سال جاری این رقم به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۹ میلیون تومان تعیین می‌کنند.

او ادامه می‌دهد: با وجود این افزایش، غالب مستاجران به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها ترجیح‌ می‌دهند قرارداد خود را تمدید کنند اما اگر فرض کنیم مستاجری برای واحدی در سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان رهن و ۵ میلیون تومان اجاره پرداخت می‌کرده و حالا مالک اجاره را به ۱۰ میلیون افزایش داده، برای مستاجر هزینه زیادی است و مجبور به جابه‌جایی است.

در محله شکوفه، برای واحدی ۱۱۰ متری و ۱۱ سال ساخت، ۴۰۰ میلیون رهن و ۲۰ میلیون تومان اجاره و در محله یافت‌آباد، واحدی ۵۰ متری و ۱۷ سال ساخت، ۱۰۰ میلیون رهن و ۸ میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

در محله زمزم، آپارتمانی ۱۲۵ متری و ۴ سال ساخت، ۷۵۰ میلیون رهن و ۳ میلیون تومان اجاره ماهانه و در محله دولتخواه، واحدی ۹۸ متری و ۹ سال ساخت، ۶۵۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

وضعیت اجاره مسکن در جنوب تهران+جدول قیمت

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45583

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید