جستجو
Close this search box.

واکنش سازمان تعزیرات به گرانی نان

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: متاسفانه واحدهای نانوایی نان را بالاتر از قیمت مصوب به مردم عرضه می‌کنند. به گزارش....

نان

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: متاسفانه واحدهای نانوایی نان را بالاتر از قیمت مصوب به مردم عرضه می‌کنند.

به گزارش جریان نو، محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در یک برنامه رادیویی گفت: عرضه نان بالاتر از قیمت مصوب به عنوان تخلف گران فروشی محسوب می‌شود.

وی در ادامه تخلف دیگر واحدهای نانوایی را کم فروشی عنوان کرد و اظهار داشت: نانوایی‌ها وزن چانه و نان را کمتر از وزن مورد پیش بینی به مردم عرضه می‌کنند. تخلف دیگر واحدهای نانوایی اینکه نان را تحت عنوان کنجدی، خشخاشی و امثال این به مردم می‌فروشند.

اسفنانی افزود: علی رغم اینکه مشتری ممکن است رضایت نداشته باشد ولی از باب اجبار نان را دریافت می‌کند. این فروش اجباری بوده و تخلف محرز است. متأسفانه بعضی از نانوایی‌ها عرضه خارج از شبکه دارند یعنی علی رغم اینکه آرد را به قول معروف آزاد به مردم می‌فروشند، اما در عدد نان‌های پخته شده محاسبه می‌کنند.

وی همچنین استفاده از دو کارتخوان در واحدهای نانوایی را تخلف دانست و افزود: تعزیرات حکومتی با تمامی تخلفات در این عرصه برخورد جدی خواهد کرد. نان قوت لایموت مردم است و دولت‌ها نیز از ابتدای انقلاب به این مهم توجه جدی داشته اند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=47279

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید