جستجو
Close this search box.

نوری قزلجه گزینه نهایی وزارت جهاد کشاوزی شد + سوابق

غلامرضا نوری قزلجه به عنوان وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی از سوی پزشکیان به مجلس معرفی خواهد شد....
غلامرضا نوری قزلجه به ع

به گزارش جریان نو، فردا (یکشنبه ۲۱ مرداد ماه) غلامرضا نوری قزلجه به عنوان وزیر پیشنهادی  جهادکشاورزی از سوی پزشکیان به مجلس معرفی خواهد شد

غلامرضا نوری قزلجه کیست؟

نوری قزلجه از دهه هفتاد به استخدام وزارت جهاد کشاورزی درآمد و سابقه ۳۰ سال خدمت در این وزارتخانه را در مقاطع مدارج مختلف از کارشناسی تا مدیریت شهرستان را در کارنامه دارد، وی همچنین در دوره ای به عنوان قائم مقام و مشاور وزیر نیز سابقه خدمت در مجموعه جهاد کشاورزی را دارد.

وی طی سه دوره نمایندگی مجلس همواره در کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی عضویت داشت و همواره مدافع سرسخت بخش کشاورزی و منافع کشاورزان در مجلس بود، او همچنین در یک دوره مجلس به عنوان معاون اجرایی رییس مجلس منصوب شد.

نوری فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی مهندسی کشاورزی-دامپروری، کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی و دانشجوی دکترای سیاست و توسعه کشاورزی است.

جمعی از نخبگان، متخصصان و تشکل‌های حوزه کشاورزی، پرسنل وزارت جهاد کشاورزی و همچنین گروهی از نمایندگان از جمله حامیان نوری برای معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی هستند.

 

نوری قزلجه از معدود وزرای جهاد کشاورزی می شود که تمام سوابق تحصیلی، خدمتی و تجربی‌اش کاملا مرتبط با بخش کشاورزی است و به عنوان یک کشاورز زاده در درون این بخش سکاندار این حوزه می‌‎شود.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43931

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید