جستجو
Close this search box.

نمایشگاه گروهی «کلام روح» آغاز به کار کرد/ با آثاری از هنرهای تجسمی در گالری زرنا

آیین گشایش نمایشگاه گروهی «کلام روح» در گالری زرنا برگزار شد....
نمایشگاه

به گزارش جریان نو؛ آیین گشایش نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان «کلام روح» در گالری زرنا برگزار شد.

این رویداد، نمایشگاه گروهی «کلام روح»، ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۹ مردادماه با نمایش آثار جمعی از هنرمندان در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی از جمله نقاشی، طراحی، میکس‌مدیا، عکاسی و چاپ دستی در گالری زرنا افتتاح شد. کیوریتوری این نمایشگاه بر عهده «سپیده مهرگان» است و در این نمایشگاه، ۴۳ اثر از ۳۷ هنرمند روی دیوار رفته است.

در استیتمنت نمایشگاه « کلام روح» آمده:«مقصود از انتخاب نام «کلامِ روح» برای این نمایشگاه یادآوری ارزش معنوی آثار هنری و تلاش برای جلوگیری از نگاه به آثار هنری به مثابه یک کالاست، چراکه یک اثر هنری هرچند ساده و خلاصه و حتی حرفه‌ای نباشد، حاصل سال‌ها صبر و گذر از شکست‌ها و ناامیدی‌های خالق آن اثر است. در نتیجه تلاش جمعی برای برپایی این نمایشگاه همراه با این امید است که بازدیدکنندگان در آن لحظه که مقابل آثار هنری قرار می‌گیرند، قضاوت و دسته‌بندی‌هایی مثل اثر خوب و اثر بد را از ذهن خود کنار بزنند و فراموش نکنند با تکه‌ای از روحِ یک انسان مواجه هستند و نه یک کالا».

هنرمندانی که با آثارشان در این نمایشگاه شرکت دارند، عبارتند از: الیکا امیدی، آرزو پازوکی، هانا پورکند، اطلسی پیروز، فاطمه تراکمه، فائزه جاودانی، زهرا حاجی‌میرزاخانی، سیده الهه حسینی، پرنیان خاکی، فاطمه خنیاگر، رومینا روحی، سما زکائی، فرگل سلیمان پوریان، امیرحسین شریفان، زهرا شکاری، عیسی شوقی، ستایش طاهری طباطبایی، نیلوفر عبدلی‌ناصر، سیتا فغانی‌کله‌بستی، شیرین کیانی، نگار مالکی، سعید محمودی، عاطفه مشتری، مهری مشهدی، وداد منشدی، امین نبهان‌آبادی، ارغوان وثوق انصاری.

علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند تا روز ۲۴ مردادماه، هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری «زرنا» به نشانی خیابان انقلاب، بین وصال شیرازی و خیابان دانشگاه،کوچه اُسکو، پلاک۱۰، طبقه دوم از آثار این نمایشگاه گروهی دیدن کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43898

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید