جستجو
Close this search box.

نظر مثبت اعضای کمیسیون شوراها درباره وزرای پیشنهادی دفاع، اقتصاد و آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: وزرای پیشنهادی اقتصاد، دفاع و آموزش و پرورش در جلسه امروز کمیسیون به ارائه برنامه‌های....
مجلس دوازدهم

به گزارش جریان نو، ولی الله بیاتی با اشاره به نشست امروز کمیسیون شوراها گفت: در جلسه امروز صبح وزرای پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امور اقتصادی و دارایی و آموزش و پرورش با حضور در کمیسیون به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز وزیر پیشنهادی دفاع توضیحاتی را درباره برنامه‌هایش به منظور رسیدگی به حقوق و مسائل مربوط به بازنشستگان و شاغلین این وزارتخانه ارائه کرد.

وی افزود: وی همچنین در توضیح و تشریح برنامه‌هایش به برنامه خود برای تجهیز نیروهای مسلح به تسلیحات نوین اشاره کرد.

بیاتی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در توزیع برنامه‌های خود عنوان کرد که برای جذب معلم و ارتقاء مسائل مربوط به رفاهیات معلمان برنامه دارد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: همچنین در ادامه این جلسه وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی نیز به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و عنوان کرد که درباره کاهش تورم و کاهش رشد نقدینگی اقداماتی را صورت خواهد داد.

وی افزود: به طور کل فضای کمیسیون در جلسه امروز صبح درباره وزرای پیشنهادی دفاع امور اقتصادی و دارایی و آموزش و پرورش مثبت بود.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44465

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید