جستجو
Close this search box.

مهدی تاج: ورزشگاه آزادی به زودی میزبان شایسته‌ای برای فوتبال ایران خواهد بود

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به روند بازسازی ورزشگاه آزادی، از استانداردسازی این ورزشگاه خبر داد و تأکید کرد که....

تاج
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به روند بازسازی ورزشگاه آزادی، از استانداردسازی این ورزشگاه خبر داد و تأکید کرد که این ورزشگاه به زودی به یکی از بهترین ورزشگاه‌های آسیا تبدیل خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورزشگاه آزادی مراحل بازسازی خود را طی می‌کند و با شرایط استاندارد به چرخه فوتبال باز خواهد گشت.

به گزارش جریان نو، مهدی تاج با اشاره به شرایط ورزشگاه آزادی اظهار داشت: یک کار اصولی و منطقی صورت گرفته که باید سال‌های پیش انجام می‌شد. ما نیازمند ورزشگاه‌های استاندارد هستیم و پای هم ایستادیم تا این موضوع محقق شود.

وی ادامه داد: ارزش دارد که چند بازی را در جایی غیر از ورزشگاه آزادی برگزار کنیم تا این ورزشگاه شرایط استاندارد را پیدا کند. مطمئن باشید که این ورزشگاه دیگر مایه آبروریزی نخواهد بود و روزی خواهید گفت که این پافشاری،‌ کار خوبی بوده است. ورزشگاه آزادی یک استادیوم معتبر خواهد شد و از این نظر خاطر جمع باشید. فولاد شهر هم ورزشگاهی استاندارد خواهد شد. یزد هم به همین شکل، قبل و شرایط کنونی استادیوم این استان را ببینید. یادگار امام تبریز هم در حال آماده‌سازی است و همه شرایط استاندارد را خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: تا امروز بیش از ۲۰ جلسه را برگزار کرده‌ایم که کلیات کار انجام شود. نظر ما این است که ورزشگاه آزادی زودتر آماده شود اما اگر آماده نشد بازی تیم ملی با قطر در ورزشگاه دیگری برگزار خواهد شد. روز گذشته ورزشگاه فولادشهر را دیدم. تا الان حدود ۴۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه فولادشهر هزینه شده و در حال آماده‌سازی است. البته ما به آستان قدس گفتیم در مشهد بازی کنیم اما گفتند چون وفات امام‌رضا (ع) است، شهر شلوغ است و به ذوب‌آهن گفتیم در این زمین بازی نکند تا به تیم ملی برسیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45281

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید