جستجو
Close this search box.

معمای جنجالی خانواده علی انصاریان حل شد

رسانه طرفداری پیگیر صحبت‌های مادر علی انصاریان شد و به نتایج جالبی هم رسید. به گزرش جریان نو؛ سادات شاه....

انصاریان

رسانه طرفداری پیگیر صحبت‌های مادر علی انصاریان شد و به نتایج جالبی هم رسید.

به گزرش جریان نو؛ سادات شاه ولایتی، مادر مرحوم علی انصاریان فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با طرفداری مدعی شد ۲ نفر از بستگانش اموال مرحوم انصاریان را غصب و او را تهدید به قتل کرده‌اند.

بعد از این خبر، یکی از آن دو نفر طی تماسی که با رسانه طرفداری داشت اعلام کرد با اسناد و مدارک ثابت می‌کند چنین چیزی درست نیست و همه چیز به نام مادر علی انصاریان است. رسانه طرفداری طی روزهای گذشته از منابع مختلف پیگیر ماجرا شد و طبق پیگیری‌ها منابع مطلع، اموال مرحوم علی انصاریان در حال حاضر به نام مادر علی انصاریان است.

افراد مورد اشاره مادر انصاریان در این پرونده، برای اثبات این که از اموال منقول انصاریان چیزی به نام آنها نیست اسناد و مدارکی دارند و البته این موضوع با استعلامی که رسانه طرفداری از ارگان‌های مختلف گرفت، ثابت شد.

ما از این جهت که همیشه معتقد و پایبند به اخلاق در روزنامه نگاری هستیم، با توضیحات برخی از دوستان مطلع، از صحت تصرف مادر انصاریان بر اموال او اطمینان پیدا کرده و این مطلب را نشر داده‌ایم.

ما به احترام علی انصاریان دعاوی مادر ایشان را منعکس کردیم که نشر این مطلب بازتاب بسیار زیادی در رسانه های مختلف داشت، دلیل این مساله حرمت روح علی انصاریان بود و طبعا مادر انصاریان برای ما به علت علاقه علی به او بسیار قابل احترام است اما بالاتر از خواست مادر انصاریان، آرامش روح علی انصاریان است و قطعا روح او از بروز تنش و اضطراب بین اعضای خانواده اش مکدر است.

بار دیگر از خانواده محترم می خواهیم به حرمت روح علی، سکوت کرده و برای حل مساله مورد نظر وساطت بزرگترها را پذیرفته و روح علی عزیز را شاد کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=47324

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید