جستجو
Close this search box.

لطفا «شاعر» نشوید! پولتان را بگیرید

همه‌چیز فصل نقل‌وانتقالات در ایران طوری است که آدم دوست دارد هر چه زودتر این پنجره‌ها به پایان برسد و....
پرسپولیس

به گزارش جریان نو، فرشاد احمدزاده و علی علیپور، دو خرید جدید باشگاه پرسپولیس برای لیگ بیست‌وچهارم بودند. هر دو نفر هم قبلا سابقه بازی در پرسپولیس را داشته‌اند و دوباره به این تیم بازمی‌گردند. اتفاقا هر دو هم به این مساله اشاره کردند و از این گفتند که به «خانه» برمی‌گردند. فرشاد احمدزاده در جملاتی که آشکارا طعنه به رامین رضاییان به شمار می‌آمد، گفت: «می‌توانستم به استقلال بروم، اما ترجیح می‌دهم در خانه خودم فحش بشنوم تا در میان غریبه‌ها تشویق شوم.» علی علیپور هم جملات مشابهی به زبان آورد: «از استقلال هم پیشنهاد داشتم، اما نتوانستم به خانه خودم برنگردم.»

ما که در جریان ریز ماجراها نیستیم و نمی‌دانیم قرارداد رقبا چقدر جدی بوده، چه مبلغی داشته و سایر قضایا. فقط همین‌قدر می‌دانیم که «خانه» جایی نیست که هی بتوانی سرت را پایین بیندازی، آن را ترک کنی و باز هر وقت لازم شد آنجا برگردی. آدم نسبت به خانه‌اش عرق و علاقه دارد و به همین راحتی از آن جدا نمی‌شود. الان همین آقای فرشاد احمدزاده که جملات به آن قشنگی به زبان آورده و نیش کلامش تا مغز استخوان مخاطب خاص رسوخ کرده، چهارمین بارش است که به پرسپولیس برمی‌گردد؛ خب این خانه است یا محله برو بیا؟ جالب اینجاست که از این دفعات، او یک بار پشت پنجره‌های بسته اردوگاه سرخ‌پوشان را ترک کرد؛ در روزهایی که تیم برای یک سال قادر به جذب بازیکن جدید نبود و با احسان علوان‌زاده و حمیدرضا طاهرخانی در فینال آسیا حاضر شد. یعنی واقعا باید باور کنیم شما «خانه» خودت را رها کردی و با مفت‌ترین قرارداد ممکن راهی لیگ لهستان شدی؟! رفتار علی علیپور البته صادقانه‌تر به نظر می‌رسد، اما او هم برای عقد قرارداد با پرسپولیس، چیزی حدود دو هفته لفت داد و کلی بالا و پایین کرد. خب انتظار این بود که او با اشتیاق و شتاب بیشتری تصمیمش را بگیرد؛ نه؟

فقط هم این دو عزیز نیستند البته؛ رامین رضاییان که با یک قرارداد درشت و سنگین به استقلال رفته، در نخستین اظهاراتش گفت: «به این دلیل آبی‌پوش شدم که همه هواداران از عمق جان دوست داشتند من به این تیم بیایم.» سوال اینجاست که مثلا همه هواداران سپاهان دوست نداشتند شما به قراردادت پایبند باشی و در آن تیم بمانی؟ از این طرف هم صالح حردانی که قرارداد خوبی با سپاهان بسته، کلی سر استقلالی‌ها غر زده و از باشگاه اصفهانی به عنوان «خاص‌ترین تیم ایران» نام برده. خداوکیلی اگر پول بیشتری مثلا از تراکتور می‌گرفتی و به تبریز می‌رفتی، همین لقب را به آن تیم نمی‌دادی؟ آیا اگر در استقلال ماندگار می‌شدی و کسی می‌پرسید خاص‌ترین تیم ایران کیست، ممکن بود جز آبی‌ها از تیم دیگری اسم ببری؟!

آقا قراردادهای سنگین ببندید و پول‌تان را بگیرید؛ فعلا زمانه طوری است که شما از برخی بازیکنان لالیگا و بوندس‌لیگا هم بیشتر پول می‌گیرید، اما انصافا دیگر برای ما «شاعر» نشوید و در باب دلبستگی و وفاداری و فلان و بهمان، حرف‌های شیک و قشنگ نزنید!

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41359

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید