جستجو
Close this search box.

قیمت اجاره مسکن در میدان انقلاب + جدول قیمت

اسماعیل خطیب چهره ای است که از جانب مسعود پزشکیان به عنوان گزینه اصلی وزارت اطلاعات به مجلس شورای اسلامی....
میدان

در اطراف میدان انقلاب به دلیل دارا بودن بافت اداری و تجاری، اکثر آپارتمان‌ها کاربری غیرمسکونی دارند اما در این میان آپارتمان‌هایی نیز برای سکونت خانواده وجود دارند.

به گزارش جریان نو؛ مشاهدات ما نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک واحد ۴۰ تا ۵۰ متری و بدون امکانات و غیر نوساز در حوالی میدان انقلاب، حداقل باید ۵۰۰ میلیون تومان بودجه داشت؛ برای رهن آپارتمانی ۶۰ تا ۷۰ مترمربع زیربنا، نوساز و با امکانات در این محله، دست‌کم باید یک میلیارد تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه داشت.

البته با این مبلغ می‌توان واحدی بزرگ‌متراژ با مساحت ۱۰۰ تا ۱۱۰ مترمربع زیربنا و قدمت بنایی بالاتر از ۳۰ سال به صورت رهن کامل در این محله اجاره کرد.

در خیابان نصرت، برای رهن کامل آپارتمانی ۶۸ متری و ۳۱ سال قدمت بنا، بدون آسانسور و پارکینگ، ۷۵۰ میلیون تومان و برای واحدی ۱۱۲ متری، ۳۱ سال عمربنا و دارای امکانات، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

برای آپارتمانی ۲۲۰ متری، با قدمت بنایی بالای ۳۰ سال و دارای امکانات در حوالی دانشگاه تهران، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رهن کامل و برای واحدی ۱۷۵ متری با این ویزگی‌ها، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

قیمت اجاره مسکن در میدان انقلاب + جدول قیمت

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44111

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید