جستجو
Close this search box.

علیرضا حیدری به خاطر کیمیا از شبکه ورزش اخراج شد + فیلم

به گزارش جریان نو؛ علیرضا حیدری در ویژه برنامه تلویزیون برای اختتامیه المپیک حضور داشت پس از مدت کوتاهی که از صحبت درباره مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی می گذشت، مجبور به خروج از برنامه شد.

گفته می شود علیرضا حیدری را به دلیل اینکه از رویارویی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی ناراحت شده بود و این ناراحتی را در آنتن زنده ابراز کرد، از برنامه بیرون کرده اند!

علیرضا حیدری در حاشیه این برنامه درباره مبارزه ناهید کیانی در مقابل کیمیا علیزاده گفته بود: زمانی که دو ورزشکار ما باهم مبارزه کردند دلم گرفت. برای بچه‌ای دلم سوخت. من‌ دوست نداشتم بچه خودمان را به این شکل ببینم. یکی دورش شلوغ و دیگری انقدر بی پناه.

بعد از این سخنان مجری صداوسیما با او خداحافظی می‌کند و حیدری نیز فوری برنامه را ترک می‌کند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44180

۳ نظر

  • خود ان زن گفت که ما زنان در ایران سرکوب می شدیم به این خاطر از ایران رفت و خودش خودش را بی پناه کرد و رفت زیر پرچم غریبه و با پررویی تمام مقابل ورزشکار ایران دوبار ایستاد و غلط زیادی کرد .این زن اگر با حکومت ایران مشکل دارد و از این حجاب بیزار است حق ندارد به ایران و پرچم ایران توهین کند و مقابل پرچم ایران قد علم کند او گفت حجاب مانع پیشرفت زنان است و خدا حجاب را بر زنان و مردان واجب کردو در قران هست و این زن مقابل حرف خدا در قران ایستاد خدا او را روسیاه کرد و پرچم ایران را بالای بالا برد نام الله بالا است

    • هموطن ای ها همه دسته گلها و فرزندان ما هستند ما باید ظرفیت و تحمل عقاید همه فرزندانمان را داشته باشیم و گلهایمان را پرپر نکنیم تا این تفکر بر ما چیره نشود به هیچ جا نمیرسیم

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

www.novin.com

پیشنهادی: