جستجو
Close this search box.

قابلیت جدید اینستاگرام/امکان اضافه کردن استیکر و متن به عکس

اینستاگرام اکنون به شما اجازه می‌دهد تا به آسانی متن را روی عکس‌های خود اضافه کنید. به گزارش جریان نو:شما....

مجازی

اینستاگرام اکنون به شما اجازه می‌دهد تا به آسانی متن را روی عکس‌های خود اضافه کنید.

به گزارش جریان نو:شما همچنین می‌توانید یک عکس را به عنوان استیکر در بالای یک عکس اضافه کنید. این قابلیت در مورد کاروسل‌ها نیز قابل استفاده است.

امکان اضافه کردن استیکر و متن به عکس در اینستاگرام

قابلیت جدید به شما انعطاف‌پذیری زیادی از نظر خلاقیت می‌دهد تا محتوای خود را برجسته‌تر کنید و داستان‌گویی‌های جدید و سرگرم‌کننده‌تر را با عکس‌ها و کاروسل‌ها کشف نمائید.

شما پس از انتخاب عکسی از گالری خود، به راحتی روی دکمه متن ضربه بزنید تا متن اضافه شود، یا روی دکمه گالری در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا عکس‌ها را به عنوان استیکر استفاده کنید. روی خود استیکر ضربه بزنید تا شکل آن را تغییر دهید، شما می‌توانید بین مستطیل، مربع، دایره، قلب یا ستاره انتخاب کنید.

اینستاگرام در اوایل این ماه میلادی محدودیت کاروسل را به حداکثر ۲۰ عکس و ویدیو در یک پست افزایش داد. حالا فونت‌ها، انیمیشن‌ها و افکت‌های جدید و منحصربه‌فرد را در یک ابزار متنی ساده‌ برای ریلزها و استوری‌ها ارائه کرده ست. شما پس از انتخاب فونت، می‌توانید متن را انیمیشن‌ی کرده یا یک افکت به آن اضافه کنید.

به تازگی شرکت متا امکان به اشتراک گذاری تصاویر و پست‌های اینستاگرام و فیسبوک در تردز را اضافه کرده است. حالا می‌توانید عکس‌های ویرایش شده خودتان با متن دلخواه و استیکر جذابی که ساخته‌اید را به تردز هم بفرستید. این شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ متا که به عنوان رقیب توییتر معرفی شد حالا نزدیک به ۲۰۰ میلیون کاربر دارد.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=46568

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید