جستجو
Close this search box.

فعال سازی سامانه مجازی انتخاب رشته کنکوری‌ها از فردا

سامانه انتخاب رشته مجازی از فردا سه‌شنبه ۱۳ شهریور از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش....

مشکل رفتاری کنکوری ها

سامانه انتخاب رشته مجازی از فردا سه‌شنبه ۱۳ شهریور از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

به گزارش جریان نو، سامانه انتخاب رشته مجازی از فردا سه‌شنبه ۱۳ شهریور از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، به منظورِ راهنمایی داوطلبان در انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای رشته‌های با آزمون و رشته‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی بر مبنای اطلاعات و نتایج آزمون سراسری سال گذشته در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

ویژه‌نامه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شامل مطالب مفید و کاربردی درباره انتخاب رشته از جمله تشریح محتوای کارنامه آزمون، آشنایی با بومی گزینی، انواع سهمیه‌ها، استفاده از انتخاب رشته مجازی و نکته‌های مهم در انتخاب رشته اصلی تدوین و روز گذشته یک‌شنبه ۱۱ شهریور منتشر شد و مطالعه این ویژه نامه به داوطلبان، والدین آنها و مشاوران توصیه می‌شود.

داوطلبانی که قبلاً در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام نکرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در رشته‌هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است بر اساس دفترچه مربوطه اقدام کنند.

داوطلبانِ علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی باید پس از دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعهٔ دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی مربوط و توضیحات مندرج در دفترچه پیوست ها و نیز ویژه نامه انتخاب رشته اقدام کرده و کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب تقدمِ علاقه مرتب نمایند و توجه داشته باشند که پس از انجام انتخاب رشته و دریافت رسید، می‌توانند فرم انتخاب رشته خود را به تعداد دفعات محدود تصحیح یا ویرایش کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=47198

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید