جستجو
Close this search box.

فرنگی‌کار سنگین‌وزن ایران، المپیک را با پیروزی شروع کرد

نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در نخستین دیدارش در بازی‌های المپیک پاریس مقابل حریف آمریکایی به پیروزی دست یافت....
فرنگی

به گزارش جریان نو، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی (۱۶:۳۰ به وقت ایران) رسماً آغاز شد که مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک از سد آدام کون از آمریکا گذشت و راهی مرحله بعد شد.

امین میرزازاده در وقت اول با گرفتن یک اخطار از حریف و اجرای یک بارانداز زیبا ۳-۰ از حریف آمریکایی خود پیش افتاد.

هرکول کشتی فرنگی ایران در تایم دوم با اینکه یک اخطار از داوران گرفت و یک امتیاز به حریف داد، اما هم در خاک و هم در سرپا امتیازی به حریفش نداد تا بتواند با نتیجه ۳-۱ از سد آدام کون از آمریکا عبور کند و آماده دیدار حساس خود با لوپز کوبایی شود.

وی در دور بعد به مصاف برنده میخایین لوپز، دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان از کوبا و لی از کره جنوبی می‌رود تا شاهد جذاب‌ترین رقابت این وزن در این مرحله باشیم.

میرزازاده در المپیک توکیو هم در همین مرحله به مصاف لوپز رفته بود که با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب حریف نامدارش شده بود، هرچند با راهیابی لوپز به فینال با پیروزی در مسابقات شانس مجدد به رده‌بندی رسیده بود، اما در دیدار رده‌بندی مغلوب رضا کایالپ از ترکیه شد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43269

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید