جستجو
Close this search box.

طرح فروش فوق العاده خودرو لوکس دیگنیتی و فیدلیتی +جزئیات

طرح فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی توسط شرکت بهمن موتور اعلام شد. در این طرح هردو مدل پرایم و....

به گزارش جریان نو: شرکت بهمن موتور به عنوان یکی از بهترین خودروسازان خصوصی کشور، محصولاتش را در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای فروش عرضه کرده بود. دو مدل از تولیدات برتر این شرکت، شاسی بلند دیگنیتی و شاسی بلند فیدلیتی هستند که در بازار فروش مناسبی داشته و هردو در دو مدل پرستیژ و پرایم تولید می‌شوند.
به تازگی این شرکت، طرح فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه که در دسته منتخبین این سامانه قرار داشته، اعلام کرده است که مطابق با آن، متقاضیان می‌بایست تکمیل وجه خودرو را انجام دهند. جزئیات شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور را می‌توانید در بخشنامه فروش زیر مشاهده کنید.

جزئیات طرح فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی

بهمن موتور پیرو بخشنامه صادره در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز فروش خود در سراسر کشور رساند که امکان تکمیل وجه برای برخی از متقاضیان عادی سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که در اولویت وزارت صمت در زمستان ۱۴۰۲ قرار داشته و خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی را انتخاب کرده، فراهم شده است.

طرح فروش فوق العاده خودرو لوکس دیگنیتی و فیدلیتی +جزئیات

این افراد می‌توانند از روز پنجشنبه، ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت فروش محصولات بهمن موتور به نشانی https://bahman.iranecar.com/ واریز وجه خودرو را انجام داده در در دسته تحویل‌گیرندگان قرار گیرند. ضمناً مهلت واریز وجه طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه، ۲۷ مردادماه ۱۴۰۳ خوهد بود که به گفته بهمن موتور، این بازه زمانی تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

این طرح از تاریخ پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۸ لغایت شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ در سایت فروش این شرکت فعال خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43413

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید