جستجو
Close this search box.

طارمی: از کارآگاه شدن تا آقای گل شدن! رویاهای کودکی تا واقعیت در اینتر

مهدی طارمی، در مصاحبه‌ای صریح و جذاب، از دوران کودکی و علاقه‌اش به فوتبال تا رسیدن به اینترمیلان گفت. او....
طارمی

مهاجم ایرانی تیم فوتبال اینترمیلان دوران حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس را فوق‌العاده توصیف کرد.

به گزارش جریان نو، مهدی طارمی مهاجم ۳۱ ساله تیم ملی فوتبال ایران بعد از درخشش در لباس پورتوی پرتغال، با قراردادی ۲ ساله به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم فوتبال اینترمیلان شد تا لباس نراتزوری را برتن کند. عملکرد این مهاجم ایرانی در بازی‌های دوستانه باعث شد تا هواداران اینتر به درخشش این بازیکن در این فصل از رقابت‌ها امیدوار باشند.

طارمی گفت‌وگویی جالب با رسانه باشگاه اینتر داشت و مصاحبه خود را اینگونه آغاز کرد: هنگامی که ۶ سالم بود فوتبال را آغاز کردم و پدرم بازیکن فوتبال بود و به همین دلیل من را با خود به زمین فوتبال می‌برد و نکات بسیاری را به من یاد می‌داد. به جز فوتبال بازی‌های بسکتبال NBA به خصوص لس‌آنجلس لیکرز و والیبال را هم تماشا می‌کردم. دنبال‌کننده تیم ملی والیبال ایران ‌بودم و بازی‌های آنها را تماشا می‌کردم. ما تیم خوبی داشتیم البته در حال حاضر کمی اُفت کرده اما همه چیز درست خواهد شد.

وی در واکنش به این سوال که اگر فوتبالیست نمی‌شد، به سراغ چه شغلی می‌رفت، گفت: قطعا پلیس می‌شدم. من عاشق این شغل هستم و باید بگویم دلیل آن را هم نمی‌دانم. بچه که بودم دوست داشتم کارآگاه شوم چون دوست داشتم از همه چیز سر در بیاورم!

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43139

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید