منو

شهادت ۲ مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بامداد امروز، ۱۰ بهمن در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس، ۲ نفر شهید و ۴ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.
مامور پلیس

سردار رهام‌بخش حبیبی در این رابطه بیان کرد: ساعت یک بامداد امروز، ۱۰ بهمن ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور ایست دادند.

بنا بر گزارش جریان نو سرهنگ حبیبی در بخش دیگزی از سخنانش افزود: سواری پژو پس از طی مسافتی کوتاه متوقف و ۴ نفر شرور مسلح از خودرو پیاده و به سمت ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز اقدام به تیراندازی و سریعا از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر از کارکنان به هویت‌های سرگرد رضا شاهسونی و استوار یکم علی شاهسونی به درجه رفیع شهادت نائل و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا و تلاش برای دستگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح توسط تیم‌های عملیاتی پلیس ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

تو هم بهت خیانت شده؟

وقتی که همسرت نبود با مشاوره تلفنی از منزلت یک بار برای همیشه مشکلت رو باهاش حل کن. شاید طلاق بهترین راه حل نباشه شایدم باشه! مشورت بهت کمک میکنه

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=19963

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: