منو

شناسایی عامل ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران

شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه در پرونده شکایت تعدادی از خبرنگاران از عامل ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز، قرار توقف تحقیقات صادر کرد.
روزنامه نگار

به گزارش جریان نو؛پیام درفشان وکیل دادگستری روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: سال ۹۵ و پیش از انتخابات ریاست جمهوری، برخی شهروندان از یک شماره ناشناس پیامک‌هایی را با مضامین تهدیدآمیز دریافت کردند که در بین دریافت‌کنندگان این پیامک‌ها، تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز بودند. در همین ارتباط، به منظور شناسایی شخص یا اشخاص ارسال‌کننده این پیامک‌ها، شکایتی به دادسرای فرهنگ و رسانه ارائه شد که موضوع در دست رسیدگی شعبه دو بازپرسی این دادسرا قرار گرفت.

وی افزود: اکنون پس از گذشت نزدیک به سه سال، شعبه بازپرسی تصمیم نهایی خود را اتخاذ و در این پرونده، قرار توقف تحقیقات صادر کرده است.

درفشان ادامه داد: در قرار صادره از سوی دادسرا اعلام شده که صرف‌نظر از اقدامات و تلاش‌های این بازپرسی برای شناسایی متهم، نظر به اینکه از تاریخ وقوع جرم تاکنون بیش از دو سال سپری شده و اقدامات این بازپرسی نیز در جهت شناسایی منتج به نتیجه نشده، مستنداً به ماده ۱۰۴ قانون آئین‌ دادرسی کیفری، قرار توقف تحقیقات صادر می‌شود.

تابستان سال ۹۵ بود که پیامکی با محتوای تهدیدآمیز، افترا و نشراکاذیب برای حدود ۵۰۰ نفر از شهروندان از جمله تعداد قابل توجهی از خبرنگاران و اصحاب رسانه کشور ارسال شد و همان موقع وزارت اطلاعات و دادستان وقت تهران ادعاهای مطروحه مبنی بر ارسال پیامک‌ها توسط این نهاد را تکذیب کردند.

منبع: ایرنا

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42053

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: