جستجو
Close this search box.

شریعتی نماینده موافق: علی آبادی مسلط به حوزه نیرو است

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌آبادی جزو معدود مدیران کشور است که هم در حوزه آب و....

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌آبادی جزو معدود مدیران کشور است که هم در حوزه آب و هم در حوزه برق سابقه فعالیت داشته است و در این امور کاملاً مسلط است.

به گزارش جریان نو، غلامرضا شریعتی در جلسه نوبت صبح امروز چهارشنبه مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی نیرو در سخنانی به عنوان موافق، کمبود آب و قطعی مکرر برق را از مهمترین چالش‌های موجود عنوان کرد و گفت: حل این چالش‌های اساسی فارغ از منابع مالی نیازمند مدیری لایق، جهادی پرتلاش متخصص و انقلابی است.

وی با تاکید بر اینکه علی آبادی از لحاظ علمی و تخصص برای حل مسائل و مشکلات وزارت نیرو اطمینان لازم را می‌دهد، افزود: فارغ از برخورداری از دانش و تخصص لازم، وزیر پیشنهادی نیرو تجربه قوی در مدیریت و ساخت پروژه‌های نیروگاهی و اشراف کافی و اعتماد به نفس لازم برای حل مشکلات وزارتخانه را داراست. تجربیات ارزشمند او در بخش فنی و مهندسی و اقتصادی از دیگر امتیازات او است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی تامین منابع مالی به ویژه موارد مندرج در قوانین برنامه‌های توسعه و قوانین بودجه سنواتی از ویژگی‌های منحصر به فرد اوست. وزارت نیرو در حال حاضر نیاز به مدیر جهادی پیگیر با عزم راسخ برای برطرف کردن مشکلات موجود در ناترازی‌های برق و تنش منابع آبی را دارد. او عقیده دارد که حل چالش‌های موجود با مشارکت فراگیر همه قوا، دستگاه‌ها، و سایر ذی‌نفعان قابل انجام خواهد بود.

شریعتی با بیان اینکه «توجه ویژه به تامین پایدار آب شرب شهرها و روستاها از جمله یکی دیگر از مهم‌ترین محورهای برنامه‌های علی آبادی برای وزارت نیرو است»، تاکید کرد: علی آبادی جزو معدود مدیران کشور است که هم در حوزه آب و هم در حوزه برق سابقه فعالیت داشته است و در این امور کاملاً مسلط است.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45523

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید