منو

سوالات جنجالی پزشکیان از سعید جلیلی/ چه کسی به شما ماموریت داده با هیأت علمی برنامه بنویسید /پول را از کجا آورید؟

مسعود پزشکیان خطاب به جلیلی گفت: برنامه را با ۴ تا هیأت علمی نمی توان نوشت، اول چه کسی به شما ماموریت داده با همه آنان برنامه بنویسید؟ پول را از کجا آورید؟ روش ارزیابی برنامه شان را بگویند؟
پزشکیان

به گزارش جریان نو، مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، در بخشی از مناظره گفت: از نظر کارشناس آقای جلیلی بین لندکروز و ۴۰۵ هیچ فرقی نیست.

در این میان، سعید جلیلی خطاب به جلیلی گفت: اسم بیاورید؛ من چنین کارشناسی ندارم.

پزشکیان هم گفت: من اسم نمی‌آورم.

پزشکیان در ادامه با اشاره به قانون برنامه هفتم گفت: در برنامه هفتم را هم آوردیم که قدم اول این بود که بیشترین دغدغه بازنشستگان بیماری ها و ناخوشی ها است که بدون هزینه ای به آنان تحمیل شود را حل کنند.

وی ادامه داد: ما بر اساس تورم حقوق آنان را افزایش کنیم که قدرت خرید آنان افزایش پیدا کند. در دنیا، در سنین بازنشستگان، یک سری تسلیهات را به آنان تخصیص می دهند که باقی مانده عمرشان را لذت ببرند و در سفر باشند.

پزشکیان گفت: این مجموع نیازهای آنان را سلامت که بسیاری از مشکلات آنان سلامت است، رفاه آنان، سوء مدیریت صندوق های بازنشستگی وجود دارد و دولت ۳۵۰ هزار میلیاد به آنان پول می دهند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مدیریت و کنترل ساختار و سرمایه های بازنشستگان باید صورت بگیرد و سرمایه هایشان هدر نرود. باید کارخانه ها و شرکت ها وساختمان هایی که در اختیار بازنشستگان است، طوری باید مدیریت شوند که به بهره وری برسد نه اینکه ضرر بدهد.

وی گفت: برخی در ادارات ما نیم ساعت هم کار نمی کنند، الزاما نیاز نیست سازمان جدید ایجاد کنیم.

پزشکیان گفت: آقای دکتر خیلی می گوید برنامه داریم. برنامه نویسی برای هر قیمت کارشناس و تیم خودش را دارد. یک آدم نمی تواند برنامه بنویسد. برنامه را با ۴ تا هیأت علمی نمی توان نوشت، اول چه کسی به شما ماموریت داده با همه آنان برنامه بنویسید؟ پول را از کجا آورید؟ روش ارزیابی برنامه شان را بگویند؟ حرف هایی که آقای جلیلی می گویند مبنای علمی نیست. هر آنچه در دولت قبل شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39710

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: