جستجو
Close this search box.

سوابق ۴ وزیر پیشنهادی در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد/ فردا کدام وزرای پیشنهادی به این کمیسیون می روند؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز، سوابق گزینه‌های تصدی وزارتخانه‌ها به ویژه چهار وزارتخانه....
مجلس

به گزارش جریان نو، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در ابتدای جلسه خانم فلاحی رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون گزارشی از سفر اخیرش به ژنو و درباره صد و سیزدهمین جلسه کمیته ناظر بر محو اشکال تبعیض نژادی که ذیل کنوانسیون محو اشکال تبعیض نژاد است، ارائه داد.

وی یادآور شد: جلسات کنوانسیون محو اشکال تبعیض نژادی با حضور دو نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله سارا فلاحی و یکی از نمایندگان اقلیت های مذهبی مجلس این در روزهای ۱۷ و ۱۸ مردادماه در ژنو برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در ادامه جلسه، موادی از آیین نامه اداره کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفت و در بخش پایانی جلسه نیز سوابق گزینه‌های تصدی وزارتخانه‌ها به ویژه چهار وزارتخانه امور خارجه، اطلاعات، کشور و دفاع مورد بررسی و مشورت اعضای این کمیسیون قرار گرفت.

رضایی توضیح داد: برنامه‌های بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در کمیسیون امنیت ملی مشخص شده و همه وزاری پیشنهادی در جلسات این کمیسیون حضور پیدا خواهند کرد و صلاحیت و برنامه‌های آنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: فردا؛ دوشنبه وزرای امورخارجه، دادگستری و دفاع، نیرو، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، اطلاعات و ارتباطات با حضور در کمیسیون امنیت ملی برنامه های خود را ارائه کرده و به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ می‌دهند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44169

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید