جستجو
Close this search box.

سارق مشهدی  برای بار ششم روانه زندان شد

دزد 50 ساله ای که از مجرمان معروف مشهد است، برای ششمین بار دستگیر و روانه زندان شد.....
دستگیر

به گزارش جریان نو؛ یکی از افسران گشت نامحسوس کلانتری طبرسی شمالی مشهد، هنگام عبور از اطراف تقاطع میدان بار نوغان به نحوه پارک یک دستگاه پراید مشکوک شد و بلافاصله شماره پلاک آن را استعلام کرد اما مشخص شد رنگ پراید با پلاک نصب شده روی آن تطابق ندارد.

در همین حال افسر تجسس خودرو را زیر نظر گرفت تا این که با دستور سرگرد احمد آبکه (رئیس کلانتری طبرسی شمالی)یکی دیگر از افسران انتظامی نیز به یاری همکارش رفت و هر دو مامور در حالی به طور نامحسوس پراید را تعقیب می کردند که راننده خودرو را در اطراف بوستان بسیج متوقف کرد و درتاریکی شب مشغول بازکردن قطعات و لوازم قابل فروش آن شد. ماموران انتظامی دیگر فرصت را از دست ندادند و دزد ۵۰ ساله را دستگیر کردند.

در بازرسی از صندوق عقب پراید یک جفت پلاک اصلی آن نیز کشف شد و متهم که باز هم میله های زندان را مقابل چشمانش می دید، با گریه و التماس از نیروهای انتظامی درخواست می کرد تا او را رها کنند. این دزد معروف که تاکنون ۵ بار به جرم سرقت زندانی شده است، با بیان این که به خاطر اعتیادش سرقت می کند، گفت:سال های زیادی از عمرم را در زندان بوده ام و فقط برای تامین هزینه های اعتیادم مجبور می شوم به سرقت ادامه بدهم. وقتی خودرویی را سرقت می کنم با آن به قطعات و محتویات چند خودروی دیگر دستبرد می زنم و سپس خودرو را در منطقه ای خلوت رها می کنم! اکنون نیز با همین خودروی پراید که از بولوار حر سرقت کرده ام به ۵ خودروی دیگر دستبرد زده ام .

متهم مذکور که «علیرضا-غ» نام دارد، برای ششمین بار روانه زندان شد.

منبع:مهر

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43343

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید