جستجو
Close this search box.

روند مثبت مذاکره پرسپولیس و علی قلی‌زاده /چانه زنی بر سر مبلغ پرداختی

تیم پرسپولیس در راستای تقویت ترکیب خود پیش از آغاز رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و برای حضوری قدرتمند در لیگ....
اعتراض

به گزارش جریان نو: تیم پرسپولیس در راستای تقویت ترکیب خود پیش از آغاز رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر فوتبال کشور با لژیونر شاغل در فوتبال لهستان به توافق شخصی رسیدند.

مذاکره پرسپولیس و علی قلی‌زاده مثبت بوده است و تنها توافق بر سر مبلغ پرداختی باقی مانده است.

به نقل از فرهیختگان، هم‌زمان با درخشش علی قلی زاده در ترکیب لخ‌پوزنان لهستان، این ستاره ملی‌پوش که از روزهای قبل مذاکراتی با پرسپولیس برای پیوستن به این تیم انجام داده بود، با این باشگاه تمام کرد و برای نهایی‌شدن این انتقال فقط مانده توافق نهایی پرسپولیس با باشگاه لهستانی.

پیشنهاد رسمی برای جذب قلی‌زاده از طرف پرسپولیس برای باشگاه لخ‌پوزنان ارسال شده و هم‌زمان با این اتفاق قلی‌زاده و مدیر برنامه‌هایش هم مذاکرات موازی برای نهایی‌شدن این انتقال را با مدیران این تیم انجام داده‌اند و چراغ‌سبز برای این انتقال از سوی مدیریت لخ پوزنان نشان‌داده‌شده است. تنها جلب رضایت نهایی باشگاه لخ‌پوزنان مانده است و مذاکرات و چانه‌زنی‌های پرسپولیس برای مبلغ رضایت‌نامه. هواداران پرسپولیس هم باتوجه‌به آمادگی قلی‌زاده از خبر مذاکرات او با پرسپولیس راضی بوده و از حالا منتظر اقدام رسمی درویش برای نهایی‌شدن قرارداد این بازیکن ملی‌پوش هستند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45056

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید