رضایت عطاءالله مهاجرانی از عملکرد شورای نگهبان؛ به‌حق احمدی‌نژاد را ردصلاحیت کرد

مهاجرانی: به نظرم، جبهه اصلاحات که یک نامزد در عرصه انتخابات دارد و نیز جبهه اصولگرایان با پنج نامزد! در این فرصت بسیار فشرده تا هشتم تیرماه، هر قدر توان و مهارت و هنر و درایت دارند، صرف معرفی کاندیدای خود کرده و از تخریب کاندیدای رقیب خودداری کنند.
عطالله مهاجرانی-امام جمعه

به گزارش جریان نو، سیدعطاءالله مهاجرانی در روزنامه اعتماد نوشت:استفاده از واژه انقلابی در دولت احمدی‌نژاد هم با شدت رواج داشت. از دید احمدی‌نژاد، هاشمی رفسنجانی استخوانی در گلوی انقلاب بود و ایشان وعده داد که آن استخوان را بیرون می‌کشد! برای بار سوم شورای نگهبان بحق صلاحیت احمدی‌نژاد را احراز نکرد یا دقیق‌تر ایشان را ردصلاحیت کرد.

به نظرم، جبهه اصلاحات که یک نامزد در عرصه انتخابات دارد و نیز جبهه اصولگرایان با پنج نامزد! در این فرصت بسیار فشرده تا هشتم تیرماه، هر قدر توان و مهارت و هنر و درایت دارند، صرف معرفی کاندیدای خود کرده و از تخریب کاندیدای رقیب خودداری کنند.

️البته این روش نتیجه معکوس می‌دهد، ما در انتخابات ۱۳۷۶ شاهد بودیم که تخریب با تاسف رواج پیدا کرده بود، اما حضور مردم آنچنان پررنگ و تاثیرگذار و تعیین‌کننده بود که به دوم خرداد انجامید و از آن حضور با عنوان حقیقی «حماسه» نام برده شد./ اعتماد

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=37820

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: